نتفلیکس با مایکروسافت برای اشتراک های تبلیغاتی ارزان تر همکاری می کند

در آوریل، نتفلیکس برنامه‌های خود را برای ارائه اشتراکی با پشتیبانی تبلیغاتی در سال 2022 تأیید کرد و اظهارات قبلی علیه این ایده را معکوس کرد. یک گزارش مالی سه ماهه اول که اولین از دست دادن مشترکان را در یک دهه نشان می دهد ممکن است این تصمیم را تشویق کند، زیرا شرکت در پاسخ به آن کارکنان خود را اخراج کرد.

مایکروسافت و نتفلیکس اعلام کرده‌اند که آگهی‌های تبلیغاتی ارزان‌تر آینده نتفلیکس از طریق پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت انجام می‌شود. اظهارات این شرکت ها به یک رشته شایعات پیرامون برنامه های تبلیغاتی نتفلیکس پایان می دهد.

گزارش‌های قبلی حدس می‌زدند که Netflix ممکن است با Google یا NBCUniversal برای ارائه تبلیغات همکاری کند یا حتی می‌تواند Roku را برای تسریع این برنامه‌ها خریداری کند. اتخاذ یک لایه با پشتیبانی از تبلیغات، نتفلیکس را با رقبای خود از جمله Hulu، HBO Max، Paramount Plus و Peacock هماهنگ می‌کند و Disney+ نیز امسال این روند را پذیرفته است.

چه اتفاقی افتاده؟ پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، نت‌فلیکس اخیراً برنامه‌هایی را برای یک ردیف تبلیغاتی ارزان‌تر تأیید کرده است، اما این شرکت به یک شریک برای کمک به ارائه این تبلیغات نیاز دارد. این هفته اعلام کرد که مایکروسافت را انتخاب کرده است. اکثر رقبای نتفلیکس در حال حاضر گزینه های عضویت با پشتیبانی تبلیغاتی دارند.

اطلاعیه های این هفته جزئیاتی در مورد اینکه سطح پشتیبانی شده از تبلیغات نتفلیکس چه شکلی است، چه زمانی راه اندازی می شود یا چقدر هزینه دارد را فاش نمی کند. نتفلیکس در حال حاضر از 10 دلار در ماه شروع می شود. HBO قیمتی مشابه با تبلیغات دارد و Disney+ بدون تبلیغات 8 دلار است. قیمت تبلیغاتی نتفلیکس باید با ردیف تبلیغاتی 7 دلاری Hulu و رده تبلیغاتی 5 دلاری پارامونت پلاس رقابت کند.

بخونید:  Guide to Choosing a New CPU



منبع