نظرات، مزایا و معایب Corsair Voyager a1600

Corsair Voyager یک لپ‌تاپ جذاب برای پخش‌کننده‌ها می‌سازد، اما در مورد عملکرد و جلا دادن هنوز کاملاً وجود ندارد. برخی از ویژگی‌های منظم در صفحه نمایش وجود دارد – از جمله بهترین صفحه کلید لپ‌تاپ که تا به حال استفاده کرده‌اید – اما نسبت به عملکرد ارائه شده بسیار گران است.

توسط cnet در


Corsair Voyager a1600 یک لپ‌تاپ جالب است که مجموعه‌ای از عملکردهای Corsair را شامل می‌شود، اما در نسخه 2 جای بهبود وجود دارد.

توسط PCGamer در

75

توسط TechRadar در

80

با این حال، این یک لپ‌تاپ دوست‌داشتنی برای اولین تلاش این شرکت برای ساخت آن است. من از داشتن گزینه ای برای داشتن یک پردازنده گرافیکی انویدیا خوشحال می شوم، زیرا پردازنده های گرافیکی AMD هنوز نمی توانند در مورد مدیریت ردیابی پرتو یا نیاز به وظایف متمرکز بر سازنده رقابت کنند.

توسط KitGuru در

75

اگرچه ممکن است کمی گران باشد، اولین لپ تاپ Corsair یک پیشنهاد محکم است. عملکرد خوب، کیفیت ساخت قوی، و صفحه کلید واقعا عالی، همگی این لپ‌تاپ را به انتخابی عالی برای گیمینگ تبدیل می‌کنند. صفحه نمایش 16:10 و ترک پد بزرگ آن را برای بهره وری نیز عالی می کند، حتی اگر بتواند از چند پورت بیشتر استفاده کند.

توسط The Verge on

60

دست در: حتی اگر قصد ندارید گیم پلی را پخش کنید یا یک خالق باشید، نرم افزار Stream Deck و دکمه های ماکرو قابل تخصیص برای همه چیز از پایان دادن به تماس زوم تا راه اندازی Spotify مفید هستند. به علاوه، شامل یک سال گارانتی و خدمات پشتیبانی فنی 24/7 مادام العمر است.



منبع

بخونید:  نظرات، مزایا و معایب Motorola Razr+ (40 Ultra).