همه رکوردشکنی‌های Super Mario Bros را به یکباره تماشا کنید

چیزی که در مورد این رکورد خنده دار است این است که با توجه به اینکه بازیکن تاکتیک های زمان کشی مانند جمع آوری قدرت ها و کشتن دشمنان را اجرا می کند، واقعاً یک سرعت دویدن نیست. در گذشته، این فقط یک بازی خوب برای آن دوره بود.

چه اتفاقی افتاده؟ یکی از برترین سرعت‌دوندگان برادران سوپر ماریو در جهان، مجموعه‌ای را گردآوری کرده است که در آن هر رکورد جهانی جدید از مسابقات کلاسیک 1985 را به نمایش می‌گذارد. نکته اصلی این است که همه آنها همگام شده اند تا دقیقاً در یک لحظه تمام شوند.

این ادای احترام اخیراً توسط GTAce در یوتیوب آپلود شده است و هدف از آن نشان دادن میزان پیشرفت SMB speedrunning در طول سال‌ها است. اولین ویدئو با حسن نیت ارائه می‌شود که دونده کیسیون زمان 9:51 را در 6 آوریل 1999 ثبت کرد.

اعتبار تصویر: Anurag Sharma



منبع

زمان نیفتسکی 4:54.798 در حال حاضر سریعترین زمان ثبت شده توسط یک انسان است. برای درک اینکه چقدر این زمان خوب است، یک بازی شبیه سازی شده از بهترین زمان نظری ممکن 4:54.265 است.

ما از اواخر سال 2010 شاهد 28 تغییر سرب دیگر بوده ایم، آخرین مورد ثبت شده در 7 آگوست سال جاری، اما به طرز قابل توجهی، رکورد جهانی کمتر از پنج ثانیه بهبود یافته است. در واقع، چهار رکورد آخر تنها کسری از ثانیه زمان را کاهش داده است، و نشان می دهد که صرفه جویی در زمان اضافی در بازی در این مرحله چقدر دشوار است.

بخونید:  اینتل یک بهبود بزرگ دیگر درایور گرافیک را در ماه فوریه برنامه ریزی می کند

مدخل بعدی 3:40 دقیقه از دویدن کازیون کم کرد و تقریباً پنج سال بدون چالش باقی ماند. دویدن اسکات کسلر از سال 2004 رکورد را یک دقیقه کامل دیگر کاهش داد و زمان را به 5:10 رساند. شش ران دیگر و بیش از شش سال طول می‌کشید تا اینکه سرانجام اندرو جی با زمان 4:59.340 مانع پنج دقیقه‌ای را شکست.

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.

این ویدئو با عبور هر دونده از خط پایان در همان زمان به پایان می رسد. در صورت لزوم، واکنش دوندگان نیز نشان داده می شود. همه چیز کمی آشفته است وقتی همه شروع به کار کنند و صدا کمی طاقت فرسا است، اما این ویدیو ادای احترامی است که سرعت دوندگان و تماشاگران SMB به طور یکسان برای سال های آینده از آن لذت خواهند برد.