همه 50 دادستان کل ایالت قول دادخواهی علیه شرکت های مخابراتی را که تماس های رباتیک را تسهیل می کنند، می دهند

AG همچنین به مطالعاتی اشاره می کند که نشان می دهد از تمام تماس های خودکار انجام شده با ساکنان ایالات متحده، بیش از 33 میلیون مورد کلاهبرداری است، از جمله آسیب های امنیت اجتماعی که افراد مسن را هدف قرار می دهد، نمایندگان جعلی آمازون و سایر تماس های کلاهبرداری. تحلیلگران تخمین می زنند که عملیات کلاهبرداری تقریباً 30 میلیارد دلار از ساکنان ایالات متحده در سال 2021 به سرقت برده است که بیشتر آن از شرکت های خارج از کشور است.

استین اشاره می کند که قبلاً یک شکایت علیه یک ارائه دهنده دروازه از خارج از ایالت کارولینای شمالی به نام Articul8 تنظیم کرده است. گفته می‌شود که این شرکت بیش از 65 میلیون تماس رباتیک را به شماره‌های تلفن تنها در ایالت خود ارسال کرده است که منجر به 50 تا 200 تماس در روز برای ساکنان NC شده است.

هر چیزی که برای کاهش تعداد تماس‌های رباتیکی که همه روزانه دریافت می‌کنند، باید مورد استقبال قرار گیرد. البته زمان دقیقاً نشان خواهد داد که کارگروه مبارزه با ربات ها چقدر موثر است.

کارولینای شمالی، جاش استین، تاد روکیتا از ایندیانا، و دیو یوست ای‌جی اوهایو، رهبری گروه ویژه رسیدگی به اتهامات ضد روبوکال تازه‌تأسیس را برعهده دارند. این گروه شامل AG از تمام 50 ایالت است. هدف آن مبارزه با تماس‌های رباتیک از طریق شکایت از ارائه‌دهندگان دروازه‌های ایالات متحده است، که در تئوری مؤثرتر از تلاش برای طرح دعوا علیه شرکت‌های خارجی که منبع تماس‌ها هستند، خواهد بود.

برای رسیدگی به این وضعیت، کنسرسیومی از دادستان های کل ایالات متحده یک کارگروه تشکیل داده اند تا قوانین و مقررات ضد تماس با ربات و بازاریابی تلفنی فعلی را بیشتر کند. آنها پیشنهاد می کنند که به دنبال آنچه که آنها “ارائه دهندگان دروازه” می نامند، برویم. اینها مخابراتی هستند که این نوع ترافیک را در شبکه های خود فعال یا اجازه می دهند، معمولاً به این دلیل که از آن سود می برند.

بخونید:  انویدیا RTX 3060، 3060 Ti و 3070 Ti به روز رسانی شده ممکن است در ماه اکتبر عرضه شود

به عنوان مثال، آیا شرکت‌ها سعی می‌کنند گارانتی طولانی‌تری برای کلاهبرداری‌های خودرو یا تماس‌های تجاری قانونی به شما بفروشند؟ در هر صورت میتوانست برود. تا زمانی که شرکت آنچه را که می‌گوید می‌فروشد و فقط فیشینگ نمی‌کند یا پول شما را نمی‌گیرد در حالی که چیزی ارائه نمی‌دهد، تنظیم‌کننده‌ها آن را قانونی می‌دانند، حتی اگر می‌تواند به اندازه تماس‌های کلاهبرداری آزاردهنده باشد.

اعتبار تصویر: کارن روچ



منبع

در متن: تماس های رباتیک در بهترین حالت یک مزاحم و در بدترین حالت تهدیدی برای اطلاعات شخصی و امنیت مالی هستند. در حالی که مخابرات تلاش هایی را برای کاهش تماس های بازاریابی تلفنی خودکار و کلاهبرداری انجام داده است، اما به دلیل عدم اجرای قوانین برای نهادهای خارج از حوزه قضایی ایالات متحده، این تماس ها همچنان یک مشکل مهم هستند.

آیا تلاش آنها برای توقف همه تماس های خودکار کافی خواهد بود؟ البته که نه. برخی از تماس‌های خودکار مشروع هستند. به‌عنوان مثال، زنگ‌هایی که از مدرسه یا ناحیه مدرسه فرزندتان به شما اطلاع می‌دهند، رویدادها، تعطیلی‌ها و سایر اطلاعات مربوط به مدرسه را بر اساس تمام قوانین فعلی قانونی هستند. اهداف فقط آنهایی هستند که به دنبال از بین بردن مردم هستند، که هنوز طبق قانون یک منطقه خاکستری است.

تا زمانی که ارائه دهندگان آمریکایی بتوانند از بازاریاب های تلفنی و کلاهبرداران در خارج از ایالات متحده سود کسب کنند، این کار را انجام خواهند داد. بنابراین گروه ضربت قصد دارد این ارائه دهندگان را در جیب آنها بزند تا آنها را از فعال کردن این تماس های آزاردهنده و تهدیدآمیز منصرف کند.

بخونید:  لنوو Legion Y34w را معرفی کرد: یک مانیتور 34 اینچی مینی ال ای دی فوق عریض با قیمت کمتر از 500 دلار

استین در بیانیه‌ای مطبوعاتی با اعلام این کارگروه گفت: «من تلاش‌های دادستان کل ایالت را برای همکاری با دولت فدرال و شرکت‌های تلفن برای مبارزه با تماس‌های رباتیک هدایت می‌کردم. اما ما همچنین علیه شرکت های تلفنی که قوانین ایالتی و فدرال را نقض می کنند، اقدام خواهیم کرد.