هنری کاویل قرار است در سریال Warhammer 40000 آمازون ایفای نقش کند و تولید کند

سری Warhammer 40,000 آمازون هنوز در مراحل اولیه است، بنابراین ممکن است قبل از مقابله با Chaos Gods و Orcs در تاریکی تلخ آینده دور، کاویل را در پروژه های دیگر ببینیم.

در سال 2019، Games Workshop اعلام کرد که با Big Light Productions همکاری کرده است تا یک سریال تلویزیونی لایو اکشن در دنیای 40K بسازد. این نمایش قرار بود بازپرس گرگور آیزنهورن و گروه بازرسانش را دنبال کند، اما از آن زمان دیگر چیزی نشنیده ایم.





منبع

چیزی که باید منتظرش بود: عشق هنری کاویل به بازی The Witcher 3 به این معنی بود که نقش او به عنوان Geralt of Rivia بسیار مناسب بود. اما پروژه بالقوه بعدی این بازیگر، حالا که او دیگر نقش سوپرمن را بازی نخواهد کرد، می تواند مسابقه ای باشد که در بهشت ​​ساخته شده است: پادشاه مینیاتور دوستدار رومیزی قرار است در یک سریال تلویزیونی اقتباسی از Warhammer ایفای نقش کند. 40000 برای آمازون.

با این حال، کاویل این هفته اعلام کرد که پس از ملاقاتی با مدیران جدید استودیو دی سی، جیمز گان و پیتر سافران، از نقش مرد پولادین کنار گذاشته شده است. این زوج در حال کار بر روی پروژه جدیدی از سوپرمن هستند که بر سال‌های جوانی کلارک کنت تمرکز دارد، بنابراین کاویل نقش این شخصیت را بازی نخواهد کرد.

کاویل علاوه بر اینکه طرفدار همه چیز رایانه‌های شخصی و کسی است که ریگ‌های خودش را می‌سازد، علاقه‌اش به Warhammer را پنهان نکرده است. این بازیگر در سال 2020 مهارت‌های خود در نقاشی مینیاتوری را در اینستاگرام به نمایش گذاشت و فیلم Total War: Warhammer 2 را شش بار در قالب شش مسابقه مختلف به پایان رساند. او همچنین در نمایش گراهام نورتون بریتانیا ظاهر شد تا توضیح دهد که Warhammer مشابه World of Warcraft نیست در حالی که در مورد جنبه های نقاشی و بازی این فرنچایز رومیزی صحبت می کند.

بخونید:  گوگل به دلیل نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی، هنوز هوش مصنوعی Bard را در اروپا راه اندازی نمی کند

این چند هفته برای کویل شلوغ بود. این بازیگر اعلام کرد که بعد از فصل سوم سریال The Witcher از نتفلیکس که تابستان امسال پخش می‌شود و لیام همسورث نقش گرگ سفید را بر عهده می‌گیرد، آن را ترک خواهد کرد. کاویل همچنین بازگشت خود را به عنوان سوپرمن در فیلم‌های دنیای دی سی تایید کرده بود، بنابراین تصور می‌شد که جدایی او از The Witcher به دلیل درگیری‌های برنامه‌ریزی بود.

هالیوود ریپورتر می نویسد که آمازون در حال مذاکره نهایی برای حقوق بازی پس از ماه ها گفتگو با مالک Games Workshop است.