هیدئو کوجیما تقریباً یک نبرد رئیس را در Metal Gear Solid 3 وارد کرد که دو هفته به طول انجامید

کوجیما می‌خواست این واقع‌گرایی بخشی از Metal Gear Solid 3 باشد. ایده این بود که مبارزه رئیس Snake با The End دو هفته طول بکشد، این دو هفته واقعی و بلادرنگ است. بازیکنان باید با استفاده از محیط اطراف خود ساکت و پنهان بمانند، در حالی که به دنبال سرنخ هایی می گردند تا به آنها کمک کند تا جایی که The End مخفی شده است. هنگامی که یک بازیکن مکان را شناسایی کرد، زمان تنظیم شلیک کشتن فرا رسید.

در واقع می توان با کشتن او در اوایل بازی یا با تغییر ساعت کنسول، دو هفته جلوتر گذاشتن آن، به راحتی The End را شکست داد تا او در سنین بالا بمیرد.

این مفهوم به مرحله نمونه اولیه راه یافت، اما هرکسی که آن را بازی کرد، علیرغم صرف ساعت‌ها صرف جستجوی سرنخ‌ها، نتوانست هیچ اثری از تک تیرانداز قدیمی پیدا کند. آنقدر کسل کننده بود که تیم شروع به هو کردن کوجیما کرد و او را متقاعد کرد که در این بخش تجدید نظر کند. یک حرکت عاقلانه، با توجه به اینکه چقدر وحشتناک به نظر می رسد.

بر اساس این ویدئو که توسط خود شخص Solid Snake، بازیگر دیوید هایتر، روایت می‌شود، کوجیما در طول تولید Metal Gear Solid 3 شیفته آثار رمان‌نویس استیون هانتر شده بود. کتاب‌های نویسنده، The Master Sniper و Point of Impact در مورد تک تیراندازهایی است که در کوه ها جاسازی شده اند و سعی می کنند یکدیگر را بیرون بیاورند.

همانطور که توسط Kotaku گزارش شده است، آخرین قسمت از Did You Know Gaming به محتوایی می پردازد که از سری Metal Gear Solid بر اساس مصاحبه ها و کتاب های قدیمی بریده شده بود. این شامل سلاح‌هایی است که خیلی عجیب و غریب بودند که نمی‌توان آن را به یک بازی تبدیل کرد، عناصر داستانی که رها شده بودند، و دنباله‌های بازی حذف شدند و به صحنه‌های برش تبدیل شدند.

بخونید:  AMD Radeon 7800 XT در Geekbench ظاهر می شود که احتمالاً اشاره ای به رونمایی قریب الوقوع دارد

اما جالب‌ترین داستان مربوط به یک سکانس برنامه‌ریزی‌شده برای باس نبرد در Metal Gear Solid 3 است که آنقدر بد بود که باعث شد توسعه‌دهندگان کوجیما را هو کنند.

مشهورترین سکانس بازی ویدیویی کوجیما احتمالاً چهارمین نبرد دیوار شکنی با سایکو مانتیس در متال گیر سالید است. Mantis نه تنها کارت حافظه بازیکن را می‌خواند و در مورد فایل‌های ذخیره شده خاصی نظر می‌دهد و نام برخی از بازی‌ها را ذکر می‌کند، بلکه بازیکنان باید به طور فیزیکی پورت کنترلر (روی پلی‌استیشن یا گیم کیوب) را تغییر دهند تا از حملات Snake جلوگیری کنند.



منبع

WTF؟! بازی های هیدئو کوجیما به دلیل غیر متعارف بودن شهرت شایسته ای دارند. اما تقریباً یک سکانس در Metal Gear Solid 3 وجود داشت که فراتر از هر چیز دیگری بود – و نه به روشی خوب: یک نبرد رئیس که قرار بود دو هفته بی‌درنگ طول بکشد.