وکلای Ikea از توسعه دهنده می خواهند تا تغییراتی در بازی بقا فروشگاه مبلمان ایجاد کند

فروشگاه بسته است تا زمان نگارش این مقاله توانسته است بیش از 61000 دلار کمک مالی از 1350 حامی و سه روز باقی مانده جمع آوری کند. هدف اولیه فقط 11605 دلار بود. تعهدی در حدود 20 دلار (دقیقاً 17 پوند) کلید یک نسخه کامل از بازی را در سری ایکس باکس، پلی استیشن 5 یا رایانه شخصی برای شما تضمین می کند. انتظار می رود در سه ماهه سوم سال 2024 به رایانه های شخصی دسترسی زودهنگام ارسال شود.



منبع

Jacob Shaw، توسعه‌دهنده بریتانیایی اخیراً یک کمپین موفق Kickstarter را برای The Store is Closed به پایان رسانده است، یک بازی بقا که در آن شما در یک فروشگاه مبلمان بزرگ – به تنهایی یا با دوستان – به دام افتاده‌اید و باید راهی برای خروج پیدا کنید. شما باید از کارکنان اجتناب کنید، به خصوص در شب که پرخاشگری آنها افزایش می یابد، و به هر قیمتی از مدیران دوری کنید.

همه چیز در فروشگاه قابل تخریب است. اثاثیه را می توان برای ساختن پایه ها مجدداً چیدمان کرد یا به مواد خام تقسیم کرد و برای ساخت سلاح استفاده کرد. خوب است که کافه تریاهایی در محل وجود دارد زیرا برای حفظ قدرت خود به رزق و روزی نیاز دارید.

در نامه ای که توسط Kotaku مشاهده شد، وکلای Ikea گفتند که موکل آنها آموخته است که Shaw در حال توسعه یک بازی است که از نشانه های مرتبط با زنجیره مبلمان محبوب استفاده می کند.

«بازی شما از یک علامت آبی و زرد با نام اسکاندیناوی در فروشگاه، یک ساختمان جعبه‌مانند آبی، پیراهن‌های زرد عمودی که پرسنل Ikea می‌پوشند، یک مسیر خاکستری روی زمین، مبلمانی که شبیه مبلمان Ikea است، استفاده می‌کند. و تابلوی محصول که شبیه تابلوی Ikea است. تمام موارد فوق بلافاصله نشان می‌دهد که بازی در فروشگاه Ikea انجام می‌شود.”

برای سازنده بازی آرزوی موفقیت داریم!

بخونید:  Alienware اکنون به شما امکان می دهد یک صفحه نمایش 480 هرتزی را روی لپ تاپ های گیمینگ 17 اینچی خود مشخص کنید.
با پیشرفت، قلعه های پیچیده تری خواهید ساخت. فراموش نکنید که به بالا نگاه کنید، زیرا “بخش های عجیب و غریب” در بالای طبقه نمایشگاه قرار دارند که فقط با ساخت برج های بلند می توان به آنها دسترسی داشت. همچنین یک سازمان مرموز به نام بنیاد SCP وجود دارد که در حال بررسی این فروشگاه است. اگر بتوانید به آزمایشگاه‌های آنها نفوذ کنید، شاید بتوانید در مورد آنچه واقعاً در جریان است بیشتر بدانید و راهی برای خروج پیدا کنید.

هنگامی که برای اظهار نظر توسط Polygon تماس گرفت، Ikea بیانیه زیر را صادر کرد.

خط پایین: نیازی به یک جراح موشک نیست تا بین فروشگاه بسته است و یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف مبلمان تشابهی ایجاد کند. وکلای آن فروشگاه نیز شباهت هایی را دیدند و با نگرانی های خود به سراغ سازنده رفتند.

هالووین است و یکی از توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل قبلاً وحشت‌زده شده است.

در حالی که فکر می‌کنیم الهام‌گرفتن دیگران از برند Ikea بسیار متملقانه است، اما باید کوشا باشیم که علائم تجاری و لباس تجاری Ikea به اشتباه استفاده نشود. عناصر مختلف بازی ویدیویی در حال حاضر از نظر ظاهری با ویژگی های برند Ikea مطابقت دارند. ما با سازنده ویدیو تماس گرفته‌ایم و از او خواسته‌ایم که تغییراتی در آن عناصر ایجاد کند تا مطمئن شویم که دیگر اینطور نیست. آنها اظهار داشتند که درخواست ما را درک می کنند و با ایجاد آن تغییرات موافقت کردند. همه اینها باید به موقع برای عرضه بازی مورد انتظار در سال 2024 باشد.