ویژگی گلکسی S23 سامسونگ می تواند شارژ باتری را دور بزند و تلفن را مستقیماً تغذیه کند

به نظر می رسد ویژگی Pause USB Power Delivery بدون شارژر خاصی کار می کند، که خبر فوق العاده ای است. این ویژگی از داغ شدن تلفن شما در حین فعالیت هایی که انرژی زیادی مصرف می کنند، مانند بازی، جلوگیری می کند. زمانی که شارژر خود را به برق وصل می‌کنید، معمولاً اتفاقی می‌افتد، تلفن شما شروع به شارژ باتری می‌کند و در عین حال از انرژی برای تامین انرژی پردازنده نیز استفاده می‌کند. اما با شارژ بای پس، پردازنده می‌تواند حرارت دستگاه را بهتر مدیریت کند، تولید گرمای کلی روی دستگاه کاهش می‌یابد و این باید عملکرد کارآمدتری را به شما ارائه دهد (مثلاً از دریچه گاز جلوگیری کنید).

گیمرها و کاربران قدرتمند از ویژگی جدید گلکسی S23 سامسونگ به نام “مکث تحویل برق USB” که به تنظیمات Game Booster اضافه شده است، همانطور که توسط YouTuber NL Tech کشف شده است، قدردانی خواهند کرد. وقتی فعال باشد، گوشی شارژ را متوقف می کند و برق را مستقیماً به سخت افزار تلفن می فرستد و باتری را دور می زند. این کار باعث حفظ سلامت باتری در طول زمان و خنک نگه داشتن گوشی می شود.

سامسونگ در طول معرفی گلکسی اس 23 در هفته گذشته یا در تغییرات One UI 5.1 اشاره ای به Pause USB Power Delivery نکرد. بنابراین باید دید که آیا این ویژگی برای پرچمداران قدیمی گلکسی قابل دسترسی خواهد بود یا خیر.



منبع

به طور خلاصه: جدیدترین گوشی‌های گلکسی S23 سامسونگ دارای چندین ویژگی جالب هستند، از جمله گزینه دور زدن شارژ در هنگام بازی، بنابراین تلفن شما می‌تواند مستقیماً از پریز برق تغذیه شود و همزمان شارژ نشود و در نتیجه خنک‌تر شود.

بخونید:  Spanish soccer league wants Google to remove IPTV pirate apps from users' phones

از جنبه منفی، اگرچه این ویژگی باید با گوشی‌های S23، S23+ و S23 Ultra کار کند، مالکان گزارش می‌دهند که این ویژگی در همه دستگاه‌ها نشان داده نمی‌شود، اگرچه ممکن است بعداً از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار اضافه شود.