پروژکتور جدید ال‌جی Cinebeam Ultra HD با دستگاه‌های جعبه‌شکل سنتی جدا می‌شود

PU700R شامل بلندگوهای یکپارچه 5 واتی است و عمر منبع نور تا 30000 ساعت تخمین زده می شود. در مورد پشتیبانی از بلندگوی بی‌سیم، کاربران می‌توانند تا دو «دستگاه گوش دادن» بلوتوث را برای تجربه شنیداری بهینه‌سازی وصل کنند. ال‌جی CineBeam PU700R را مستقیماً از فروشگاه آنلاین رسمی خود با قیمت ناچیز 1700 دلار به فروش می‌رساند و مصرف‌کنندگانی که پروژکتور 4K را تا 11 ژوئن خریداری کنند، یک سیستم بلندگوی بلوتوث LG XBOOM 360 XO3QBE رایگان (300 دلار) دریافت خواهند کرد.



منبع

CineBeam PU700R از محیط عامل webOS استفاده می کند، که سیستم عامل مبتنی بر لینوکس برای دستگاه های هوشمند و دستگاه های تلویزیون است که از اولین سیستم عامل چندوظیفه ای برای تلفن های هوشمند ساخته شده توسط Palm ساخته شده است. گزینه‌های اتصال شامل فناوری بی‌سیم (AirPlay 2، اشتراک‌گذاری صفحه)، بلوتوث Dual Sound Out، HDMI و USB-C است.

CineBeam PU700R یک ویژگی تنظیم خودکار صفحه نمایش (ASA) را ارائه می دهد که می تواند به طور خودکار پروجکشن را با پارامترهای بهینه صفحه تنظیم کند و آن را در “جایی که باید باشد” تراز می کند. ال جی وعده می دهد که قبل از نشستن و شروع به لذت بردن از نمایش، نیازی به تنظیم چیزی نیست. پروژکتور جدید CineBeam همچنین شامل انواع تصاویر “شیک” و هفت گزینه نورپردازی حالت است تا تجربه تماشا را بسته به محیط شخصی سازی کند.

مدل PU700R جدیدترین محصول ال‌جی به سری CineBeam است، اگرچه تفاوت‌های قابل توجهی با محصولات قبلی CineBeam دارد. ال‌جی می‌گوید پروژکتور جدید دارای طراحی «شهودی» و سازگار با فضای داخلی است، با بدنه‌ای به شکل بیضوی و قابلیت چرخش پایه پایه آن تا 90 درجه.

بخونید:  مراکز داده مایکروسافت در سراسر جهان با کمبود ظرفیت و منابع مواجه هستند

مشتریان می‌توانند پروژکتور را به هر نحوی که می‌خواهند قرار دهند و محتوای دلخواه خود را در هر کجا که می‌خواهند تماشا کنند. شرکت کره جنوبی می گوید که LG CineBeam PU700R می تواند یک فید ویدیوی 4K UHD ” استثنایی” را ارائه دهد که می تواند تا 120 اینچ پخش شود، با سطوح روشنایی بهینه شده (تا 1000 ANSI لومن بر اساس تست داخلی LG) و پشتیبانی از بالا رنگ های محدوده دینامیکی (HDR10).

ال‌جی می‌گوید کاربران وای‌فای می‌توانند بدون نیاز به دستگاه‌های اضافی از Amazon Prime Video، Apple TV، Disney+ و YouTube استریمینگ لذت ببرند، و ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش بی‌سیم امکان بازتاب بی‌سیم محتوای ویدیویی از دستگاه‌های تلفن همراه یا حتی رایانه شخصی لپ‌تاپ را فراهم می‌کند.

در متن: LG Corporation یک شرکت هلدینگ است که از طریق بیش از 30 شرکت تابعه، عملیات در سراسر جهان را مدیریت می کند. LG Electronics USA که بخشی از دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در جهان پس از Samsung Electronics است، اکنون یک پروژکتور جدید و گران قیمت 4K برای نمایش فیلم های داخلی با کیفیت بالا معرفی می کند.