پورشه یک اگزوز رده بالا را روی یک ساندبار 12000 دلاری قرار داد

ویژگی برجسته در اینجا بدون شک اگزوز است. پورشه دیزاین یک سیستم اگزوز واقعی از پورشه 992 GT3 اصلی را به قسمت جلوی نوار صوتی کوبید. همانطور که برای پورشه و به طور کلی علاقه مندان به خودرو بسیار عالی است، اگزوز صرفاً برای زیبایی ظاهری است زیرا صدای میله از طریق لوله ها عبور نمی کند. متاسفم، شما نمی توانید کیک خود را بخورید و آن را هم بخورید.

نوار صوتی همچنین می تواند برای پخش چند کاناله به دیگر محصولات پورشه دیزاین متصل شود. علاوه بر این یک سیستم اگزوز وجود دارد که به جلوی نوار صوتی بسته شده است. صبر کن چی؟

به همان اندازه که یک سیستم بلندگوی کاربردی است، یک اثر هنری یا شروع کننده مکالمه است.

سیستم صدای فراگیر مجازی Porsche Design 911 Soundbar 2.0 Pro – Ltd. 2.1.2 برای پیش‌سفارش با قیمت 12000 دلار در دسترس است. تنها 500 نمونه در رنگ بندی نقره ای و مشکی در حال تولید است. به دنبال آن باشید تا در 1 ژانویه 2023 ارسال شود.

پورشه دیزاین زیرمجموعه این خودروساز آلمانی است که مجوزهای مربوط به کالاهای مصرفی و لوازم جانبی را انجام می دهد. بدون شک آنها را دیده اید که با برندهای معروف فناوری از جمله Acer، AOC، Garmin و Huawei و دیگران همکاری می کنند.

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.



منبع

به طور خلاصه: استودیوی آلمانی Porsche Design اکنون پیش‌سفارش‌هایی را برای یک نوار صوتی با الهام از 911 با نسخه محدود می‌پذیرد که 12000 دلار را برای شما به ارمغان می‌آورد. 911 Soundbar 2.0 Pro – Ltd. یک سیستم صدای فراگیر مجازی 2.1.2 است که دارای 300 وات قدرت سیستم است. دارای پورت های HDMI سازگار با 4K و اتصال بی سیم بلوتوث 5.0 است و با Dolby Atmos و DTS-HD و همچنین Apple AirPlay 2 و Google Chromecast برای پخش جریانی سازگار است.

بخونید:  وکیل ایلان ماسک می گوید مایکروسافت از API رسمی برای دسترسی به داده های توییتر سوء استفاده کرده است

ابعاد این دستگاه 1500 میلی‌متر در 460 میلی‌متر در 500 میلی‌متر (تقریباً 59 در 18.1 در 19.7 اینچ) و وزن فوق‌العاده 65 کیلوگرم (143.3 پوند) است. پورشه دیزاین گفت که می توان آن را روی دیوار آویزان کرد یا روی پایه ارائه شده قرار داد.