پچ جدید Elden Ring ردیابی اشعه و موارد دیگر را معرفی می کند

یادداشت‌های پچ کامل را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید: https://t.co/Su9mOtjsXj

پس از برنده شدن بزرگ در رویداد جوایز بازی در سال 2022، الدن رینگ در بیست و سومین دوره جوایز انتخاب توسعه‌دهنده بازی نیز رهبری کرد. فرزند پوستر فرمول Soulsborne سه جایزه دیگر را در رویداد مبتنی بر همتایان که در سانفرانسیسکو برگزار شد، به ارمغان آورد که در دسته‌های بهترین هنر بصری، بهترین طراحی و بازی سال برنده شد.

در جریان جوایز بازی فوق‌الذکر، هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring، گفت که تیم او همچنان سخت در تلاش است تا داستان‌ها، تجربیات و مکالمات رمزآلود درون بازی را به Lands Between بیاورد. Shadow of the Erdtree اولین بسط الدن رینگ است که اخیراً اعلام شده است، حتی اگر جزئیات بیشتری به جز آثار هنری که نیمه خدای Miquella را سوار بر محیطی طیفی و در حال پوسیدگی به تصویر می‌کشد، ارائه نشده است.





منبع

به روز رسانی ELDEN RING 1.09 اکنون در دسترس است.

به‌روزرسانی مورد انتظار ray tracing برای Elden Ring سرانجام رسید، زیرا توسعه‌دهنده ژاپنی FromSoftware پچ 1.09 را بر روی تمام پلتفرم‌های پشتیبانی شده منتشر کرده است. فروم سافت‌ور گفت که افکت‌های نوری جدید فقط بر روی کنسول‌های بازی اخیر (PS5، Xbox Series X) و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند و کاربران می‌توانند انتظار تأثیر قابل توجهی بر عملکرد بازی داشته باشند زیرا هنوز از الگوریتم‌های ارتقاء مقیاس پشتیبانی نمی‌شود.

ویژگی جدید ردیابی پرتو را می توان در منوی تنظیمات فعال کرد و آزمایشات اولیه تأیید می کند که تأثیر عملکرد واقعاً قابل توجه است. با وجود افت شدید FPS، به نظر می رسد روشنایی ردیابی پرتو بسیار محدود است (با هیچ انعکاس ردیابی اشعه ای) در حالی که تأثیر کلی بر وفاداری گرافیک بسیار ظریف است. وزن آپدیت ray tracing روی رایانه شخصی 200 مگابایت و در PS5 5 گیگابایت است که احتمالاً به دلیل سایه زن های از پیش کامپایل شده موجود در نسخه کنسول است.

بخونید:  Das Keyboard MacTigr را راه اندازی کرد، یک صفحه کلید مکانیکی کم مشخصات برای مک

لطفاً این پچ را برای ادامه بازی اعمال کنید #ELDENRING برخط. pic.twitter.com/hsKqa1usku

– حلقه ELDEN (@ELDENRING) 23 مارس 2023

به غیر از گرافیک بهبود یافته، پچ 1.09 همچنین مقدار زیادی از تنظیمات تعادل را در گیم پلی، سلاح ها، مهارت ها و جادوها Elden Ring به ارمغان می آورد. برخی از این ترفندهای تعادل فقط برای بازی‌های PvP هستند، جایی که عمدتاً اثربخشی مهارت‌ها و جادوهای خاص را کاهش می‌دهند، اما روی بازی‌های تک‌نفره یا co-op تأثیری ندارند. علاوه بر این، توسعه دهندگان هنوز در حال رفع اشکال هستند و “چندین بهبود عملکرد” ​​را در تمام پلتفرم های پشتیبانی شده به ارمغان می آورند.

علیرغم نتایج غیر الهام‌بخش، اثرات ردیابی پرتوها حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه‌شده جدیدی را که در یادداشت‌های وصله 1.09 ذکر شده است، درخواست می‌کنند. برای دریافت نور (کمی) بهتر در 1080p (کیفیت پایین، ردیابی کم اشعه)، بازیکنان به پردازنده مرکزی Core i5-10600K یا Ryzen 5 3600XT، 16 گیگابایت رم و GeForce RTX 3060 Ti 8 گیگابایت یا Radeon RX 6170 نیاز دارند. . مشخصات توصیه شده برای ردیابی پرتو با کیفیت بالا در 1080p شامل ویندوز 11، Core i7-10700K یا Ryzen 7 3800XT، و GeForce RTX 3070 Ti 8 گیگابایت یا Radeon RX 6900 XT 16 گیگابایت است.