پیج اینستاگرام و کانال تلگرام باکس

پیج اینستاگرام و کانال تلگرام باکس

این قابلیت باعث می شود پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد استفاده کنید. همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود.

  • به همین دلیل اگر به دنبال عنصرهایی هستید که موجبات زیبا شدن هر چه بیشتر دکوراسیون منزل یا محل کار شما را فراهم می کنند، مطمئنا پلانیوم باکس یکی از آن موارد است.
  • عایق الاستومری به‌کار رفته در این بخش داخلی و خارجی بدنه پلنیوم باکس از افت فشار، نشت هوا، تبادل دما محیط داخل با بیرون ساختمان و پخش صدا جلوگیری خواهد نمود.
  • طول و تعداد دریچه های خروجی این پلنیوم ها نیز وابسته به محیط مورد استفاده شما می تواند تغییر کند.
  • با توجه به اینکه بار ناشی از هر محور کامیون 16 تن می باشد، لذا با در نظر گرفتن توزیع این بار بر روی دو سری چرخ، بار متمرکزی معادل 8 تن برای طراحی کانالها و دالها در نظر گرفته می شود.

بسته به محیط، عوامل محیطی و شیوه عملکردی که از خود به اجرا می گذارند، آن ها را در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می کنند. در این بخش از مقاله آشنایی با پلنیوم باکس و کاربردهای آن در معماری ساختمان به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. از بخش نظرات این مطلب می‌توانید به پاسخ دیگر پرسش‌های مطرح شده خود دست یابید.

بخونید:  پلی لیست آهنگ های سبک بلوز ملواز | kordify

انواع لوله و کابل ها و دیگر تآسیسات را می توان از این کانال ها عبور داده و از مزایای متعدد آنها بهره مند گردید. بنابراین فیلتر باکس ها نقش مهمی در جلوگیری از ورود هوای آلوده به اتاق های تمیز ایفا می کنند. همچنین جهت محکم نگه داشتن بعضی از فیلتر باکس ها و ثابت نگه داشتن آنها در جای خود، روبند های مخصوصی را تعبیه شده است.

کانال رویسا باکس

همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند. شما می توانید از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. 4-امکانِ تعبیه ی لبه ی خَم دار در قسمتِ دهانه ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود. گروه صنعتی تهویه فراز، هم در زمینه ی تولیدِ انواعِ پلنیوم باکس و هم انواعِ باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد.

2-بهره گیری از انواعِ عایقهای صوتی و حرارتی در بدنه ی پلنیوم باکس. با توجه به میزانِ طول پلنیوم باکس،امکانِ تعبیه ی یک تا چند ورودیِ هوا در بدنه ی آن وجود دارد. در ساخت این محصول از عایق الاستومری استفاده شده که از نشت هوا و پخش صدای هوا در مکان نصب جلوگیری می کند. در این فیلم شما می بینید که چگونه برای خروجی هوا برای کانال تهویه هوا جعبه کانال را برش میزنیم و لوله فلکسیبل را به آن متصل میکنیم.

بخونید:  خرید آنتی اسکالانت ro، فلوکن 260، جنسیس، آویستا+ لیست قیمت جدید اسپوتا

این بدنه ها معمولا در ابعاد گوناگون ساخته می شوند و کاملا مطابق با قوانین استاندارد هستند. سایت آف چنل (کانال تخفیف)، مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین و کسب و‌ کارهای اینترنتی است. جهت تضمین کیفیت و پیش بینی خسارت‌های احتمالی ، کلیه محصولات شرکت پایهان بتن شامل بتن آماده و قطعات بتنی پیش ساخته به مدت 5 سال تحت پوشش بیمه کارآفرین می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت پلنیوم باکس قیمت به علاوه دریافت کاتالوگ پلنیوم باکس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین عوامل مختلفی همچون مواد اولیه به کار رفته در پلنیوم باکس، ضخامت و ابعاد آن در سادگی یا سخت بودن نصب دخیل هستند.

مزایای کانال باکس بتنی

دیفیوزر سقفی یا دریچه ی خورشیدی نیز یکی از قسمت های دستگاه فیلتر باکس بوده. این دریچه به هنگام ساخت در دهانه ی خروجی فیلتر باکس قرار می گیرد، و از فشار و شتاب بیش از حد هوای خروجی جلوگیری می کند. همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند. متناسب با نوع نیازی که دارید و همچنین بسته به شرایط سقف کاذب می توانید از جنس ها مختلف و ضخامت های متفاوتی بهره بگیرید.

از همین رو این تجربه با اِتکا به دانش فنی سبب شده است که بکتربتن قادر به تولید انواع قطعات و محصولات پیش‌ساخته بتنی طبق سفارش مشتریان خود باشد. فیلتر یکی از مهم ترین قسمت های فیلتر باکس بوده و در درون پلونیوم باکس قرار گرفته است. در واقع همانطور که از اسمش پیداست فیلتر وظیفه ی اصلی تصفیه ی هوا را بر عهده دارد.

بخونید:  قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال 10 مرداد

رابط کاربری netUI2.0 سریعترین و ساده‌ترین دسترسی به محتواهای دلخواه شما را فراهم می‌کند. دسترسی سریع به فیلم، سریال، انیمیشن و مسابقات ورزشی، در کنار اپلیکیشن‌های اندرویدی از هر زمانی ساده‌تر است. رابط کاربری netUI2.0 سریع‌ترین و ساده‌ترین دسترسی به محتواهای دلخواه شما را فراهم کانال باکس می‌کند.

اما با انجام این عمل، جریان هوا در واحدهای ساختمان به حداقل رسیده و افراد دچار مشکلاتی خواهند شد. معماران ساختمانی برای رفع این مشکل از پلنیوم باکس یا جعبه توزیع هوا که وظیفه پخش یکنواخت و مناسب در انتهای کانال هوارسانی را برعهده دارد، استفاده خواهند کرد. به دلیل اینکه اتاق های تمیز یک محوطه ی ایزوله هستند، جریان هوا تنها از طریق همین فیلتر باکس ها در محیط برقرار می شود.