پیمانکار دفاعی تایید می کند که علیه بازیکنان War Thunder تبعیض قائل نمی شود

مقیاس این مشکل منجر به داستانی در Subreddit War Thunder در مورد غول قرارداد دفاعی Raytheon شد که بررسی می‌کند آیا متقاضیان کار این بازی را انجام داده‌اند یا خیر. پوستر ادعا می کرد که پس از درخواست دوست آنها برای کار در Raytheon، به عنوان بخشی از یک بررسی پیشینه استاندارد با شرکت تماس گرفته است. یکی از سوالات این بود که آیا متقاضی بازی War Thunder را بازی کرده است یا خیر.

بنابراین، به نظر می رسد که بازی War Thunder مانع از استخدام شما در یک پیمانکار دفاعی نمی شود. با این حال، به اشتراک گذاشتن اسناد نظامی هنوز توصیه نمی شود، زیرا حتی اسنادی که از طبقه بندی خارج شده اند نیز تحت صلاحیت مقررات بین المللی ترافیک اسلحه (ITAR) قرار می گیرند، که افشای اطلاعات تسلیحات ایالات متحده را محدود می کند. بعید است در حین گذراندن حکم ده سال زندان استخدام شوید.

تصویر مرکزی: Amtec Photos



منبع

در متن: جنجال‌های اخیر در فروم‌های War Thunder باعث شده است که آنها را به مکان شماره یک برای کشف اسرار وسایل نقلیه نظامی تبدیل کرده‌اند. این وضعیت که چند سالی است ادامه دارد، اخیراً به ادعاهایی منجر شده است که پیمانکاران بزرگ دفاعی مانند Raytheon از استخدام کنندگان جدید و معرفی کنندگان می خواهند که آیا بازی رایگان را انجام دهند یا خیر، اما این شرکت تأیید کرده است که این گزارش ها صحت ندارد.

بخونید:  Arc A770 اینتل به طور رسمی در 12 اکتبر با قیمت 329 دلار عرضه می شود

ارسال اسناد طبقه بندی شده در مورد وسایل نقلیه نظامی در فروم های War Thunder تقریباً به یک اتفاق رایج تبدیل می شود. طرح‌واره‌های تانک چلنجر 2 استخراج‌شده از انتشارات پشتیبانی تجهیزات ارتش آن (AESP) در سال 2021 ارسال شد. همچنین اسناد فاش شده برای تانک اصلی نبرد Leclerc فرانسوی و انواع آن و همچنین مطالب طبقه‌بندی شده در مورد تانک‌های چینی وجود داشت.

اما مانند بسیاری از داستان های موجود در اینترنت، این یکی هم BS است. یکی از سخنگویان گفت: PCGamesN برای تأیید صحت آن با Raytheon قرارداد بست و به او گفته شد: «اگرچه داستان فوق‌العاده‌ای است، اما واقعیت ندارد». “ما فقط به تحصیلات، شغل و سابقه جنایی افراد در هنگام استخدام نگاه می کنیم. ما هرگز به عادات بازی های ویدیویی یک فرد توجه نکرده ایم و نمی توانم موردی را تصور کنم که در آن نگران هیچ بازی باشیم.”

شخصی که داستان اصلی را ارسال کرده است به دروغ اعتراف کرده است. آنها گفتند: “من مثل بقیه در اینترنت دروغ گفتم. اولاً، من داستان را ساختم زیرا دوستم درباره دوستش که برای مطالعه کاری در لاکهید کار می کند به من می گفت.” “بحث War Thunder توسط یکی از همکاران مطرح شد و این بود. من دوستی دارم که در Raytheon کار می کند، که شنیدم که آنها با دوستان خود در مورد PI صحبت می کنند و از این قبیل، بنابراین من فقط هر دو داستان و با آن دوید. می خواهم از کسی که از من پرسید آیا در خطر بازی War Thunder است عذرخواهی کنم.

بخونید:  اپل مک بوک پرو را با تراشه های M2 Pro و M2 Max تازه می کند

تابلوهای پیام War Thunder شاهد دو مورد از اطلاعات محدود نظامی بودند که هفته گذشته برای F-16 Fighting Falcon و F-15E ایالات متحده ارسال شد، علیرغم درخواست های مکرر سازنده از بازیکنان برای ارسال چنین محتوایی، مبادا سازندگان “در نهایت به نتیجه برسند. زنجیر شده در انتهای یک کشتی باری مبدل سیا در آب های بین المللی.”