پیکاپ جنگ: دوج رم 1500 EV را با 650 اسب بخار قدرت و 500 مایل برد معرفی کرد.

در مجموع، موتورهای الکتریکی 654 اسب بخار قدرت و 620 پوند فوت تولید خواهند کرد. از گشتاور خارج از جاده، رام قادر است تا 24 اینچ آب را عبور دهد. همچنین می تواند تا 14000 پوند را یدک بکشد و حداکثر ظرفیت حمل بار 2700 پوند را دارد.

Ram 1500 BEV در بخش عملکرد نیز بی‌تفاوت نخواهد بود. دوج به لطف استفاده از دو ماژول درایو الکتریکی 250 کیلوواتی (EDM) شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت 4.4 ثانیه را هدف قرار داده است. EDM در محور جلو دارای یک قطع خودکار انتهای چرخ است که به چرخ های جلو اجازه می دهد در شرایط خاص آزادانه بچرخند، در حالی که EDM عقب دارای یک دیفرانسیل عقب قفل الکترونیکی است.

Ram 1500 REV در پنج تریم ارائه می شود: Big Horn / Lone Star، Laramie، Limited، Tradesman و تنگستن.

چه اتفاقی افتاده؟ پیکاپ جدید تمام الکتریکی Ram 1500 دوج می تواند به فورد و لایتنینگ F-150 باتری دار آن کمک کند. Dodge Ram 1500 REV نشان دهنده اولین Ram EV است و با صدای بلند از خط شروع خارج می شود. این کامیون در دو پیکربندی تمام الکتریکی شامل بسته باتری استاندارد 168 کیلووات ساعتی با برد هدفمند تا 350 مایل با یک بار شارژ ارائه می شود. بسته اختیاری 229 کیلووات ساعتی، برد رم را تا 500 مایل تخمین زده می‌کند.

دوج اکنون از طریق سرویس عضویت EV Insider + خود رزرو می‌پذیرد. هزینه عضویت قابل استرداد 100 دلاری، جایگاه شما را در صف پیش‌سفارش قبل از عرضه پیش‌بینی‌شده سه ماهه چهارم 2024 تضمین می‌کند. هنوز خبری از قیمت پایه نیست.

بخونید:  AMD: افزایش 30 برابری در راندمان محاسباتی خوب است، اما در مورد 100 برابر چطور؟



منبع

جدیدترین مدل دوج از نظر ظاهری چندان متفاوت از خط استاندارد رم خود به نظر نمی رسد، که با توجه به اینکه هیچ شباهتی به مفهومی ندارد که دوج چند ماه پیش در نمایشگاه CES رونمایی کرد، کمی گیج کننده است. به‌جای اینکه با طراحی جدید و هیجان‌انگیز به جلو برود، به نظر می‌رسد دوج تصمیم گرفته است تا آن را ایمن بازی کند و پلتفرم موجود را با قطعات داخلی الکتریکی بازسازی کند.

هر دو مدل از شارژ سریع 800 ولتی DC پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند تنها در 10 دقیقه تا 110 مایل برد داشته باشد.