چند وب سایت در اینترنت (از مارس 2023) وجود دارد؟

پاسخ خود را انتخاب کنید و انتخاب صحیح آشکار خواهد شد.

طبق سایت worldwidewebsize.com، از مارس 2023، اینترنت سطح قابل جستجو حدود 5.3 میلیارد صفحه را در خود جای داده است که محققان با اجرای جستجوهای گوگل، یاهو و بینگ در مجموعه ای از 50 کلمه که شناخته شده هستند به این رقم رسیده اند. تعداد مشخصی از دفعات چاپ

عجیب است که وب “نمایه شده” در اوایل سال 2020 به اوج خود رسید، اما از آن زمان به بعد حجم آن کاهش یافته است، احتمالاً به این دلیل که نمایه های موتورهای جستجو میلیون ها صفحه اسپم را حذف کرده اند که اکنون تقریباً مدفون شده اند.

به عنوان مثال، گفته می شود که “the” در 67.61٪ از تمام اسناد موجود است، بنابراین تعداد نتایجی که حاوی چنین کلمات هدف هستند را می توان برای برون یابی اندازه کل یک موتور جستجو و در نتیجه وب استفاده کرد.

از نظر ترافیکی، طبق گزارش سالانه اینترنت سیسکو، تخمین زده می‌شود که اینترنت تا سال 2016 از 1 زتابایت در سال فراتر رفته باشد و تا سال 2022 به بیش از 4 زتابایت برسد، رقمی که ما گمان می‌کنیم قبل از آن با بررسی کار/مطالعه به آن رسیده بود. – ترتیبات از خانه که در سال 2020 ضروری بود. آخرین واقعیت جالب: تعداد دستگاه های متصل جمعیت جهان را تا سال 2023 سه برابر خواهد کرد.



منبع