کارت عکاسی خانگی به شما امکان می دهد مستقیماً از Game Boy اصلی نینتندو ضبط و پخش کنید

GB Interceptor محدودیت های خود را دارد. به عنوان مثال، سرعت پخش ویدئو روی 29 فریم در ثانیه محدود شده است و آداپتور صدا را پخش نمی کند. مورد دوم چندان مهم نیست، زیرا می‌توانید فقط از یک کابل 3.5 میلی‌متری برای رساندن صدا از جک هدفون Game Boy به جک لاین رایانه خود استفاده کنید.

محدودیت‌های اضافی، و همچنین بررسی عمیق‌تر در مورد نحوه عملکرد همه چیز، در وب‌سایت Staacks در دسترس هستند. کسانی که علاقه مند به ساخت نسخه خود هستند تشویق می شوند که ویدیوی ساخت Staacks و GitHub را بررسی کنند.

این آداپتور را می‌توان برای اجرای بازی‌های Game Boy روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر استفاده کرد، اما مقداری تاخیر (حدود 2-3 فریم در ثانیه) ایجاد می‌کند که برای آزاردهنده بودن کافی است. به این ترتیب، احتمالاً برای اهداف پخش و ضبط بهتر است.

به طور خلاصه: پس از نمایش یک کارتریج سفارشی که در اوایل سال جاری وای فای را به Game Boy اضافه کرد، سباستین استکس با ایده نوآورانه دیگری برای گوشی دستی نمادین نینتندو بازگشته است. GB Interceptor آداپتوری برای Game Boy است که به شما امکان می‌دهد تا گیم‌پلی را مانند یک وب‌کم استاندارد USB به رایانه از طریق USB پخش کنید. Staacks پس از تماس یکی از علاقه مندان به تتریس که به راهی برای پخش گیم پلی خود برای یک تورنمنت آنلاین نیاز داشت، به این ایده رسید.

آداپتور کم و بیش یک Raspberry Pi Pico اصلاح شده است. بین Game Boy و کارتریج بازی قرار دارد، به نوعی مانند یک Game Genie. برخلاف Game Genie، Interceptor به هیچ وجه روی گیم پلی بازی تأثیر نمی گذارد. بازی شما هنوز طوری رفتار می کند که انگار آداپتور اصلاً آنجا نبوده است. این یک راه حل واقعاً plug-and-play است که نیازی به تغییر در Game Boy ندارد.

بخونید:  The GPU Market Finally Gives In, Nvidia Prices Drop

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.



منبع

علاوه بر این، Interceptor فقط با بازی های کلاسیک Game Boy سازگار است. با Game Boy Color و Game Boy Advance کار می کند، اما نه با بازی هایی که به طور خاص برای آن دسته های دستی ساخته شده اند.

پشته ها حتی در یک دکمه حالت پخته می شوند تا بین مقیاس خاکستری و مقیاس سبز یکپارچهسازی با سیستمعامل جابه جا شوند و ترکیب فریم را فعال یا غیرفعال کنند. حتی می‌توانید آن را با دوربین Game Boy جفت کنید و از آن برای جلسات Zoom استفاده کنید.