کارمندان اتحادیه اپل فروشگاه انعام دادن، افزایش حقوق و مرخصی با حقوق بیشتر را پیشنهاد می کنند

ایده پیشنهادی برای گنجاندن انعام برای خرید در فروشگاه با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. برخی از حامیان موافق هستند که کارمندان اپل باید بتوانند نکاتی را برای خدمات نمونه به مشتریان بپذیرند. با این حال، برخی دیگر تصمیم AppleCORE و رویکرد کلی برای رسیدگی به نگرانی های دستمزد سازمان خود را زیر سوال می برند.

در تلاش برای رسیدگی به نگرانی های کارکنان در مورد ساختارهای تقسیم سود و پاداش، این گروه درخواست اضافه کردن یک سیستم انعام اختیاری در خرید کارت اعتباری در فروشگاه را داده است. این سیستم اجازه می دهد (و حتی برخی استدلال می کنند تشويق كردن) مشتریان فروشگاه Apple نکاتی را با افزایش 3%، 5% یا هر مقدار سفارشی دیگری که بر اساس خدمات دریافتی مناسب می‌دانند، لحاظ کنند.

AppleCORE درخواست های پیشنهادی خود را با نمایندگان کارگری شرکت در اواخر این هفته مذاکره خواهد کرد. پیشنهاد جدید، همانطور که قبلا توسط بلومبرگ گزارش شده بود، شامل چندین درخواست برای پرداختن به حقوق کارکنان و مشکلات مرخصی است. با این حال، یکی از این درخواست‌ها از زمانی که اعلام شد شروع به افزایش ابروها کرد.

کارمندان اپل در همه جا می توانند به شما بگویند که در حال حاضر به طور مرتب توسط مشتریان راهنمایی هایی به آنها ارائه می شود، با این حال، اگر کارمندی حتی 1 دلار را بپذیرد، دلیلی برای فسخ فوری خواهد بود. مشتریان ما می خواهند از ما تشکر کنند …

– acoreunion (@acoreunion) 4 مه 2023

نمایندگان AppleCORE اذعان کرده‌اند که بحث‌ها تازه شروع شده است و انتظار دارند ارزش‌های پیشنهادی در طول فرآیند مذاکره تغییر کند. در حال حاضر، کارمندان خرده‌فروشی اپل و سایر کارگران صنعت فناوری در سرتاسر کشور وضعیت را با چشمان نزدیک تماشا می‌کنند، زیرا نتیجه می‌تواند منجر به تشکیل اتحادیه‌های بیشتر و مذاکرات استخدامی در آینده شود.

بخونید:  Core i3 نسل دهم اینتل به قیمت پایین 68 دلاری رسیده است





منبع

چرا مهم است: کارکنان فروشگاه اپل سال گذشته پس از موفقیت در اتحادیه در محل شرکت تاوسون، مریلند، خبرساز شدند. ائتلاف کارکنان خرده‌فروشی اپل (AppleCORE) برای اطمینان از اینکه تیم‌های مدیریت اپل حقوق کارمندان را با گنجاندن آنها در مذاکرات در مورد مسائلی مانند پرداخت، زمان‌بندی و توسعه حرفه‌ای به رسمیت می‌شناسند، تأسیس شد. طبق پیشنهادی که اخیراً گزارش شده است، کارمندان اکنون به دنبال نکاتی برای زمان صرف شده برای ارائه خدمات به مشتریان هستند.

به گفته مقامات AppleCORE توییتر تغییرات پیشنهادی اخیر اتحادیه برای کارمندان واحد چانه زنی همچنین شامل درخواست هایی از ایجاد مزایای استاندارد 401k تا گسترش انواع و میزان مرخصی با حقوق و مرخصی بدون حقوق است. برخی از این درخواست های پیشنهادی عبارتند از:

  • مرخصی با حقوق برای انجام وظیفه هیئت منصفه
  • بازپرداخت و افزایش پرداخت برای دوره های آموزشی و گواهینامه های CPR/AED/کمک های اولیه
  • افزایش دستمزد برای کارکنانی که به دیگران آموزش می دهند
  • دو هفته حقوق پایان کار در هر سال شاغل، حداکثر تا 34 هفته
  • مرخصی های بدون حقوق از 30 روز تا حداکثر دو سال
  • 45 روز مرخصی سوگ قابل استفاده برای خانواده، دوستان و حیوانات خانگی

نمایندگان AppleCORE پس از سؤال در مورد این تصمیم گفتند که “…به این فکر می کنند که استفاده از مدلی که قبلاً توسط سایر کارگرانی که به جامعه خود خدمات ارائه می دهند، استفاده می شود، ممکن است ساده ترین راه باشد.” نکات به کارمندان واحد چانه زنی به صورت دو هفته ای بر اساس تعداد ساعات کار توزیع می شود.