کونامی در 19 اکتبر آنچه را که در آینده سایلنت هیل خواهد بود به اشتراک خواهد گذاشت

در رویاهای بی قرارت، آن شهر را می بینی؟

آخرین به‌روزرسانی‌های سری SILENT HILL، در طول این رویداد فاش خواهد شد #تپه خاموش ارسال در روز چهارشنبه 19 مهرماه ساعت 14:00. PDThttps://t.co/8Knoq9xYsa

– Silent Hill Official (@SilentHill) 16 اکتبر 2022

نیم دوجین دنباله خط اصلی در دهه 2000 تولید شد اما تنها یک مورد در دهه 2010 حذف شد، Silent Hill: Downpour (2012). ادامه‌ای به نام Silent Hills در دست ساخت بود و یک تیزر قابل پخش با نام PT در سال 2014 منتشر شد. اما در آوریل 2015، کونامی پروژه را لغو کرد و نسخه نمایشی را از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرد. توسعه دهنده Hideo Kojima در اواخر همان سال رسماً کونامی را ترک کرد تا استودیوی خود به نام Kojima Productions را ایجاد کند. اولین بازی او، Death Stranding، در سال 2019 حذف شد.

انتقال سایلنت هیل کونامی در 19 اکتبر در ساعت 2 بعد از ظهر اقیانوس آرام / 5 بعد از ظهر شرقی انجام می شود. احتمالاً می‌توانید جریان را در وب‌سایت Konami، YouTube یا سایر راه‌های رسانه‌های اجتماعی تماشا کنید.





منبع

کونامی هیچ سرنخ مشخصی در مورد آنچه در اواخر این هفته باید انتظار داشت ارائه نکرد. البته امید این است که یک دنباله مناسب و شاید در کنار یک تیزر جدید قابل پخش اعلام شود. احتمالات دیگر می تواند شامل راه اندازی مجدد عنوان قبلی باشد، شاید با مشارکت سازنده بازی های ویدیویی لهستانی Bloober Team. همچنین ممکن است فیلم جدیدی در دست ساخت باشد. ماه گذشته کمیته رده بندی و مدیریت بازی کره جنوبی به یک بازی به نام Silent Hill: The Short Message امتیاز داد.

بخونید:  Nvidia GeForce RTX 4090 Laptop GPU Review

Silent Hill یکی از برترین فرنچایزهای ترسناک در بازی است، اما شما آن را بر اساس رزومه اخیرش نمی شناسید – یا فقدان آن. اولین قسمت در سال 1999 برای پلی استیشن اصلی عرضه شد. برخی آن را یکی از بهترین بازی‌هایی می‌دانند که تا کنون ساخته شده است، و در کمک به تعریف ژانر ترسناک بقای مدرن نقش بسزایی داشت.