گوگل شایعات مربوط به تعطیلی Stadia را تکذیب کرد

گوگل به زودی به سوالی در مورد شایعه بسته شدن Stadia پاسخ داد: “Stadia تعطیل نمی شود. مطمئن باشید که ما همیشه در حال کار روی ارائه بازی های عالی تر به پلتفرم و Stadia Pro هستیم. اگر سوال دیگری دارید به ما اطلاع دهید.”





منبع

فقط یک سر بالا

این پست ها همچنین ادعا می کنند که اعضای Stadia از بسته شدن سرویس 30 تا 60 روز قبل از بسته شدن آن مطلع می شوند و آخرین ماه استفاده از آن، مانند ماه های باقی مانده، بازپرداخت می شود.

Stadia تعطیل نمی شود. مطمئن باشید که ما همیشه در حال کار روی آوردن بازی های عالی تر به پلتفرم و Stadia Pro هستیم. اگر سوال دیگری دارید به ما اطلاع دهید.

— Stadia ☁️🎮 (@GoogleStadia) 29 ژوئیه 2022

این شایعه از چند پست توسط همین کاربر در یک گروه هواداران Stadia در فیس بوک ناشی می شود. آنها توسط Cody Ogden از حساب توییتر Killed by Google، بخشی از وب‌سایت، که Killed by Google نامیده می‌شود، مجدداً چاپ شدند، که فهرستی از 267 برنامه، سرویس و قطعه سخت‌افزاری را که شرکت طی سال‌ها بسته است، فهرست می‌کند.

از روز اول، توسعه دهندگان در مورد ترس از لغو Stadia صحبت کردند. بررسی‌های اولیه چندان درخشان نبود، ویژگی‌ها و مشکلات عملکردی از دست رفته بود، و برخی از توسعه دهندگان معتقد بودند که گوگل به سادگی بیش از حد وعده داده است. اما شوم ترین نشانه در فوریه سال گذشته رخ داد، زمانی که گوگل چند ماه بعد استودیوی بازی سازی Stadia و مدیر محصول خود را تعطیل کرد.

بخونید:  Alienware از بازگشت لپ تاپ گیمینگ 18 اینچی خود خبر می دهد

برخی از کاربران توییتر ادعاهای گوگل مبنی بر اینکه هیچ یک از شایعات صحت ندارند را نمی خرند و می توانید دلیل آن را ببینید. وقتی Stadia در سال 2019 معرفی شد، گوگل معتقد بود که می تواند صنعت بازی را تغییر دهد و حتی کنسول ها و رایانه های شخصی بازی را به طور کلی جایگزین کند، علیرغم اینکه بسیاری از سرویس های بازی مبتنی بر ابر قبلی نتوانستند تأثیر زیادی بگذارند یا در نهایت ناپدید شوند.

Android Police گزارش می دهد که ناظم گروه فیس بوک که در آن پست ها منتشر شده اند، در توییتی گفته اند که کاربری که آنها را نوشته است، که از نام Donny Jepp استفاده می کند، “ماه هاست که در مورد Stadia پست های مخفی می گذارد” و ممنوع شده است.