یادگیری ماشینی DALL-E اکنون می تواند تصور کند که چه چیزی فراتر از قاب نقاشی های معروف است

Dall-E اکنون از دوخت نسل های تصویر با هم پشتیبانی می کند #جاده صومعه #بیتلز #به او بدهید #نقاشی pic.twitter.com/0ZdgKDakH7

– استیو آندرولاکیس (@spetznatz) 1 سپتامبر 2022

DALL-E در حال حاضر دارای یک ویژگی به نام Inpainting است که با پیروی از سبک اصلی برای حفظ واقع گرایی، بخشی از یک تصویر را با چیز دیگری جایگزین می کند. Outpainting با Inpainting تفاوت دارد زیرا فراتر از لبه های تصویر است.

از طریق شیشه نگاه: از زمان رونمایی توسط OpenAI در اوایل سال 2021، DALL-E با ایجاد تصاویر فوق‌العاده واقع‌گرایانه با هوش مصنوعی سر و صدای خود را به خود جلب کرده است. سیستم هوش مصنوعی متن به تصویر اینترنت را شگفت‌زده کرده است. دوستداران هنر اکنون می توانند دنیایی خارج از محدوده یک قاب را کشف کنند. ویژگی جدید Outpainting DALL-E می تواند تصویر را فراتر از مرز اصلی خود گسترش دهد.

این ابزار همچنین با عکس‌ها کار می‌کند، همانطور که در این نسخه کوچک‌شده جلد آلبوم ابی رود بیتلز دیده می‌شود.

DALL-E در حال حاضر در مرحله بتا خصوصی است و از ۱ میلیون سازنده دعوت شده است که در آزمایش شرکت کنند. نسخه بتا به کاربران امکان می دهد از DALL-E با اعتبارهایی که ماهانه دوباره پر می شوند استفاده کنند. کاربران همچنین حق تجاری سازی تصاویر خود را دارند و DALL-E در حال حاضر برای مواردی مانند تصاویر کتاب های کودکان، شخصیت های بازی و هنر مفهومی استفاده می شود.

بخونید:  UK Online Safety Bill set to become law, forcing social media companies to remove illegal and legal but harmful content





منبع OpenAI ابزار جدیدی را برای DALL-E معرفی کرده است که به آن امکان می دهد دنیایی فراتر از یک قاب را تصور کند. ابزار جدید Outpainting نام دارد و به سازندگان کمک می‌کند تصویر را فراتر از مرز اصلی آن گسترش دهند. با استفاده از توضیحات زبان طبیعی، کاربران می توانند عناصر تصویری جدید را به سبک اثر اصلی اضافه کنند.

می‌توانیم قدرت ویژگی جدید Outpainting را در بزرگ‌نمایی دختری با گوشواره مروارید اثر یوهانس ورمر ببینیم. چیزی که بسیار شگفت‌انگیز است این است که چگونه DALL-E می‌تواند سبک هنری اصلی را تقلید کند، و تقریبا غیرممکن است که بگوییم این یک توسعه مجازی ساخته‌شده از اثر اصلی است.

نتایج دیگر خنده دار تر بود، با پسر Quaker Oats که به عنوان یک خدمتکار به تصویر کشیده شد.

DALL-E همچنین به خاطر خلاقیت های ترسناک و ترسناکش شناخته می شود و این روند با مونالیزای آخرالزمانی ادامه یافت.