یوتیوب تا 1 سپتامبر در حال آزمایش یک ویژگی کوچک کردن برای زوم است

مشترکین می توانند برای ویژگی های آزمایشی از طریق صفحه YouTube Labs ثبت نام کنند. برای استفاده از این ویژگی، یک ویدیو را در حالت تمام صفحه شروع کنید و سپس صفحه را با دو انگشت فشار دهید.

ماه گذشته، یوتیوب به طور دائم تصویر در تصویر را در آیفون و آی پد اضافه کرد. مشترکین Premium تابستان گذشته این ویژگی را دریافت کردند، اما اکنون این ویژگی برای کاربران رایگان در ایالات متحده که دارای iOS و iPadOS 15 یا بالاتر هستند در دسترس است.

طرح حق بیمه استاندارد این سرویس 12 دلار در ماه با تخفیف برای پرداخت پیش پرداخت سالانه است. YouTube همچنین برنامه های خانوادگی (18 دلار در ماه با امکان استفاده از دستگاه های بیشتر) و دانشجویی (7 دلار) ارائه می دهد.



منبع

YouTube ویدیوها را با وضوح پایین‌تر به دستگاه‌های تلفن همراه پخش می‌کند تا داده‌های اینترنت تلفن همراه را حفظ کند، اما تشخیص تفاوت در صفحه‌های کوچک‌تر دشوارتر است. بنابراین زوم ممکن است تصویری تار ایجاد کند.

یک سال پیش، یوتیوب با اشتراک ارزان قیمتی که تبلیغات را حذف می کرد، آزمایش کرد. با این حال، این طرح شامل دانلود ویدیوهای آفلاین یا YouTube Music نمی شد. این گزینه پس از یک آزمایش کوتاه کنسرو شد.

سپتامبر گذشته، این سرویس به طور موقت به کاربران ممتاز اجازه دانلود ویدیوها بر روی دسکتاپ را داد، اما این نیز ناپدید شد. در حال حاضر، مشترکین فقط می توانند ویدیوها را در دستگاه های تلفن همراه دانلود کنند.

برخی از ویدیوهای یوتیوب روی جزئیات کوچک زوم می کنند تا برای بینندگان تلفن همراه مفید باشد. عملکرد بزرگنمایی در سطح پلتفرم می تواند در این شرایط کمک کند، اما تنها زمانی مفید خواهد بود که کاربران بتوانند با وضوح بالاتری مانند 1440p و 4K پخش جریانی کنند. سایر پخش‌کننده‌های ویدیوی تلفن همراه، مانند Twitch، از قبل بدون نیاز به اشتراک پولی، قابلیت زوم را برای زوم دارند.

بخونید:  بررسی ها، مزایا و معایب Asus ROG Ally

از هم‌اکنون تا اول سپتامبر، مشترکین YouTube Premium می‌توانند هنگام تماشای ویدیو، بزرگ‌نمایی کنند. برخی از محتوای YouTube که برای نمایشگرهای رایانه شخصی یا تلویزیون گرفته شده است ممکن است حاوی متن یا عناصر کوچکی باشد که تشخیص آنها در صفحه گوشی هوشمند دشوار است. بنابراین ممکن است به کاربران کمک کند جزئیات دقیق تری را ببینند.

به طور خلاصه: جدیدترین ویژگی Premium YouTube امکان زوم را روی دستگاه های تلفن همراه فراهم می کند. البته مفید بودن آن ممکن است به وضوح یک ویدیو و صفحه نمایش دستگاه کاربر بستگی داشته باشد. در مرحله آزمایشی است، اما به خاطر داشته باشید که آزمایش‌های YouTube اغلب در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد.

یکی از آزمایش‌هایی که شاید بحث‌برانگیزترین آزمایش یوتیوب بود، دائمی شد – باعث شد تعداد نپسندیدن برای کاربران نامرئی شود. با این حال، مشخص نیست که این امر تا چه اندازه به هدف اعلام شده پلتفرم برای مبارزه با آزار و اذیت هدفمند کمک کرده است.

با این حال، همه ویژگی‌های آزمایشی YouTube در مرحله توسعه قرار نمی‌گیرند.