یوتیوب شروع به درخواست از کاربران برای اشتراک در Premium برای ویدیوهای 4K می کند

WTF؟! ممکن است ایده وحشتناکی به نظر برسد، اما یوتیوب می‌تواند کاربرانی را که می‌خواهند ویدیوها را در این پلتفرم با کیفیت 4K تماشا کنند، شارژ کند و وضوح را منحصر به سرویس Premium ماهانه 12 دلاری خود کند. هیچ تأییدی وجود ندارد که مالک گوگل این مسیر را دنبال کند زیرا این تنها می تواند آزمایشی برای سنجش واکنش باشد، اگرچه چنین حرکتی بدیهی است که خشم بسیاری را از سوی سازندگان و بینندگان به همراه خواهد داشت.

ما نمی دانیم که آیا این یک آزمایش در میان زیرمجموعه محدودی از کاربران در کشورهای مختلف است یا چیزی که گوگل اکنون شروع به انتشار کرده است – این نویسنده همچنان می تواند به ویدیوهای 4K در YouTube استاندارد دسترسی داشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که یک خطای ناخواسته از جانب YouTube (یا یک فریب) باشد، اما بعید به نظر می رسد.

در حالی که این طرح احتمالا ارسال خواهد شد مقداری مردم به YouTube Premium، سخت است تصور کنیم که برای ارزش دادن به اعتراض کافی باشد. و ویژگی بعدی انحصاری YouTube Premium چه خواهد بود؟ ویدیوهای HDR؟ 60 فریم در ثانیه؟ آخرین نظرسنجی Steam نشان می‌دهد که تعداد کمی از شرکت‌کنندگان مانیتورهای 4K دارند، اما بسیاری از مردم از برنامه YouTube در تلویزیون‌های هوشمند 4K/HDR خود استفاده می‌کنند.

همه اینها می‌تواند بخشی از بازسازی YouTube Premium با ویژگی‌های جدید توسط Google باشد که Stadia اکنون مورد توجه قرار نمی‌گیرد—حتی ممکن است شاهد کاهش قیمت این سرویس باشیم. اما آیا حاضرید برای یوتیوب پول بپردازید، حتی اگر بدون تبلیغات و با کیفیت 4K باشد؟

بخونید:  مد MyHouse Doom یک شاهکار در ویرایش ترسناک نقشه است





منبع

همانطور که توسط MacRumors گزارش شده است، کاربران در Reddit و YouTube تصاویری از گزینه رزولوشن 2160p/4K برای ویدیوهای YouTube ارسال می کنند که به عنوان یک ویژگی فقط برای مشترکین YouTube Premium در دسترس است و ظاهراً مزیت دیگری را در کنار کمبود تبلیغات به 12 pm/120 دلار اضافه می کند. در سال خدمات

آخرین خبر مهم از YouTube Premium این بود که مشترکین می‌توانند یک بسته بازی Stadia را به صورت رایگان درخواست کنند. سرویس استریم گوگل اعلام کرد که در ژانویه بسته می شود و برای اکثر خریدهای سخت افزاری و نرم افزاری Stadia بازپرداخت کامل ارائه می کند، بنابراین شاید YouTube Premium به دنبال راه های دیگری برای جذب مشترکین جدید باشد. گوگل می گوید 50 میلیون مشترک در سراسر YouTube Premium و Music دارد که در مقایسه با بازیکنان بزرگی مانند Netflix کم رنگ است.