یک باگ Overwatch 2 باعث خاموش شدن کامپیوتر، BSOD و یخ زدن می شود

PCMag می نویسد که Jambrix پیشنهاد می کند که همه اینها از “موقعیت خاصی ناشی می شود که در آن 360 Total Security” باعث می شود که برخی از رایانه های شخصی هنگام اجرای بازی خاموش یا راه اندازی مجدد شوند، بنابراین حذف نرم افزار آنتی ویروس می تواند مشکلات را برطرف کند. در مورد صفحه آبی مرگ، Jambrix پیشنهاد می کند که ممکن است مربوط به پخش Nvidia یا هر برنامه ای باشد که از RTX Voice استفاده می کند.

مردم در مورد اینکه چه چیزی باعث این مسائل شده است حدس و گمان می زند. کاربری به نام Azgorath ادعا می‌کند که نتیجه افزایش دمای CPU Overwatch 2 تا جایی است که سیستم برای محافظت از خود خاموش می‌شود. Ryzen 2700x آنها زمانی که در صف ورود به بازی بودند به بیش از 100 درجه سانتیگراد رسید. کاربر دیگری معتقد است که مشکل مربوط به نشت حافظه است و گزارش‌هایی از BSOD وجود دارد که خطاهای dpc_watchdog_violation را نشان می‌دهد.

در حال حاضر در حال بررسی مشکلی در مورد راه اندازی مجدد یا خاموش شدن رایانه ها در حین بازی هستیم #Overwatch2. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و به تحقیق کمک کنید! https://t.co/TLrEkkl3by

– Blizzard CSEU (@BlizzardCSEU_EN) 12 اکتبر 2022

نماینده انجمن فنی Jambrix از افراد آسیب دیده درخواست می کند تا با ارسال DXDIAG به بلیزارد در تحقیقات خود کمک کنند. آنها همچنین دستورالعمل هایی را در مورد نحوه انجام این کار ارسال کردند و توصیه کردند در صورت طولانی بودن DXDIAG از Pastebin استفاده کنید.





منبع

اولین گزارش‌ها از مشکلات حدود ده روز پیش در فروم بلیزارد دریافت شد. علاوه بر خاموش کردن رایانه شخصی، دیگران می نویسند که راه اندازی مجدد، فریز یا صفحه آبی مرگ را تجربه کرده اند.

بخونید:  Nvidia Responds So AMD Can't Win: September GPU Pricing Update