آئودی ChatGPT را از سال 2021 به وسایل نقلیه موجود اضافه می کند و موارد بیشتری در راه است

تصویر بزرگ: آئودی ChatGPT را به 2 میلیون خودرو اضافه می کند. رانندگان می توانند با صدای خود سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطلاعات سرگرمی و ناوبری خودرو خود را کنترل کنند. این خودروساز آلمانی یک چت بات مجهز به هوش مصنوعی را به تمام مدل های آینده اضافه خواهد کرد و برنامه هایی برای پیاده سازی هوش مصنوعی در فرآیند تولید دارد.

اگر استفاده از GPT در تلفن یا رایانه شما کافی نیست، خودروساز آلمانی آئودی به تازگی اعلام کرده است که از تابستان امسال از مدل سال 2021 به بعد، ربات GenAI را در دو میلیون وسیله نقلیه موجود ادغام خواهد کرد.

آئودی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که ChatGPT به هر خودرویی که از MIB 3، نسل سوم سیستم اطلاعات سرگرمی مورد استفاده در خودروهایش پشتیبانی می کند، اضافه خواهد شد. این شرکت از سرویس داخلی Microsoft Azure OpenAI برای آوردن ربات چت هوش مصنوعی به مدل های موجود استفاده می کند، اما از Cerence Chat Pro به عنوان پلتفرم انتخابی در مدل های جدیدتر خود که از معماری الکترونیک E3 1.2 پشتیبانی می کنند، مانند Q6 استفاده خواهد کرد. ه. -tron1.

این اپلیکیشن قرار است در جولای آینده راه اندازی شود و به رانندگان این امکان را می دهد تا با صدای طبیعی با خودروهایشان صحبت کنند. صاحبان آئودی می‌توانند سیستم‌های اطلاعات سرگرمی، ناوبری و تهویه مطبوع را با استفاده از صدای خود کار کنند و ChatGPT می‌تواند به سوالات دانش عمومی پاسخ دهد (امیدوارم درست باشد).

آئودی ادعا می کند که این امر رانندگی را ایمن تر می کند زیرا رانندگان دیگر مجبور نیستند چشم خود را از جاده بردارند تا این سیستم ها را دستکاری کنند. برای فعال کردن کمک هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند دکمه مکالمه روی فرمان را فشار دهند یا عبارت «Hey, Audi» را بگویند.

بخونید:  Starfield was Bethesda's biggest ever game launch with six million players

مارکوس کیت، معاون توسعه داخلی، اطلاعات سرگرمی و اتصال آئودی گفت: «این گام بعدی به سوی ارائه بهترین تجربه کابین در کلاس آئودی است.

این خودروساز آلمانی همچنین به هوش مصنوعی در سایر زمینه‌های فرآیند تولید روی آورده است و می‌گوید می‌خواهد از پتانسیل هوش مصنوعی به طور کامل استفاده کند. این شرکت نه تنها عملکردهای بیشتری را در خود خودرو پیاده خواهد کرد – مانند توانایی مالکان برای پرسیدن از هوش مصنوعی که آیا فشار تایر آنها درست است – بلکه از هوش مصنوعی برای پشتیبانی از کنترل کیفیت در کارخانه های خود با بازرسی نقاط جوش استفاده خواهد کرد. و تشخیص ترک در ساخت بدنه.

ممکن است تعجب کنید که داشتن دستیار هوش مصنوعی در ماشین شما چه تاثیری بر حریم خصوصی شما دارد. خوب، آئودی می گوید که اولویت اصلی آن امنیت داده ها است و تمام سؤالات و پاسخ ها پس از پردازش حذف خواهند شد. همچنین تأیید می کند که ChatGPT هرگز نمی تواند به داده های خودرو دسترسی داشته باشد. آئودی می‌گوید که با قانون داده‌های اتحادیه اروپا و قانون هوش مصنوعی مطابقت دارد و کارکنان آن در حال دریافت آموزش‌های هوش مصنوعی هستند تا به آینده تولید خودرو نگاه کنند.

منبع