آمازون دستگاه‌های جدید اکو، از جمله یک بلندگوی هوشمند ۴۰ دلاری و هدفون‌های بی‌سیم ارزان قیمت را روانه بازار کرد

Echo Pop جدید دارای فرم فاکتور نیمه کره ای است (یک Echo Dot را در نظر بگیرید، اما به نصف تقسیم شده است) با یک بلندگوی 1.95 اینچی در جلو که گفته می شود برای اتاق خواب، اتاق خواب، آپارتمان و سایر فضاهای کوچک ایده آل است.

خط پایین: آمازون چهار دستگاه جدید اکو را به خانواده محصولات صوتی و تصویری خود با قابلیت الکسا اضافه کرده است. همه آنها از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و اکثر آنها در مسیر ارسال در اواخر این ماه هستند.

این اسپیکر مجهز به میکروفون و مجهز به الکسا با شبکه آمازون eero mesh داخلی عرضه می شود و در چهار رنگ اسطوخودوس، سیاه، سفید یا آبی با قیمت 39.99 دلار ارائه می شود. به دنبال آن باشید تا در 31 می ارسال شود.

آمازون همچنین یک جفت Echo Buds جدید را عرضه می کند. جوانه های بی سیم دارای درایورهای 12 میلی متری هستند و می توانند تا شش ساعت پخش موسیقی را با یک بار شارژ (در حالت غیرفعال کردن کلمه wake یا پنج ساعت با روشن بودن آن) ارائه دهند.

طبق گزارش ها، Echo Show 5 جدید آمازون 20 درصد سریعتر از نسل قبلی است و از یک سیستم بلندگوی جدید استفاده می کند که خروجی باس را دو برابر می کند. این غول تجارت الکترونیک همچنین آرایه میکروفون Echo Show 5 را دوباره مهندسی کرده و پردازنده سریعتر AZ2 Neural Edge را اضافه کرده است. همانند Echo Pop، Show 5 جدید نیز در 31 می عرضه می‌شود. در طرح‌های رنگی مشکی، سفید یا آبی با قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رسد.

بخونید:  اینتل در حال توسعه ارتقای مقیاس ویدیوی وب مانند Nvidia است، در اینجا نحوه امتحان کردن آن اکنون آورده شده است

همچنین یک Echo Show 5 جدید به طور خاص برای کودکان وجود دارد. Echo Show 5 Kids با یک داشبورد والدین برای مدیریت کنترل‌های والدین بارگذاری شده است و با دو سال ضمانت بدون نگرانی و یک سال Amazon Kids+ پشتیبانی می‌شود، اشتراک دیجیتالی شامل هزاران کتاب، بازی، مهارت‌های الکسا و ویدیو برای جوانان.

با جعبه شارژ گنجانده شده، می توانید تا 20 ساعت کل زمان گوش دادن و تا دو ساعت زمان اجرا را با یک شارژ مجدد سریع 15 دقیقه ای دریافت کنید. Echo Buds جدید آمازون در 7 ژوئن ارسال می شود و 39.99 دلار برای شما بازگردانده است.

جدای از این و پوشش با تم فضایی، به نظر می رسد که با Echo Show 5 استاندارد یکسان باشد. از 31 می با قیمت 10 دلار بیشتر – 99.99 دلار – عرضه می شود.



منبع