از بخش WTF: خمیر حرارتی Cooler Master “AI” در شش رنگ مختلف عرضه می شود

ما سوالاتی داریم: Cooler Master خمیر حرارتی جدیدی را معرفی کرده است که در این مرحله ما را با سوالات بیشتری نسبت به پاسخ مواجه کرده است. با توجه به لیست این شرکت برای خمیر حرارتی جدید CryoFuze 5 “AI”، این خمیر با فناوری نانو الماس آمیخته شده است و به دلایلی در شش رنگ مختلف ظاهر می شود.

Google Translate کوتاه بود، بنابراین ما نمی‌دانیم چرا Cooler Master شش رنگ خمیر حرارتی می‌سازد. آنها ممکن است اهداف متفاوتی داشته باشند یا مشخصات متفاوتی داشته باشند.

اگر رنگ آمیزی در بتونه هیچ هدفی جز زیبایی شناسی نداشته باشد، تقریباً بی معنی است. هنگامی که خمیر حرارتی نصب می شود، دور از چشم و خارج از ذهن است – دیگر هرگز دیده نمی شود (خب، به هر حال تا دفعه بعدی که هیت سینک را بردارید).

Tom's Hardware توانست تشخیص دهد که بتونه از پودر آلومینیوم و اکسید روی نیز استفاده می کند و ادعا می کند ضریب هدایت حرارتی 12.6 W/mK دارد. اگر دقیق باشد، آن را به دومین خمیر حرارتی معمولی (روی کاغذ) در راهنمای Best Thermal Paste 2024 تبدیل می کند، اما رسانایی حرارتی بسیار بهتری دارد.

البته، فیل در اتاق ادعای عجیب هوش مصنوعی است. هیچ چیز در مورد خمیر حرارتی ربطی به هوش مصنوعی ندارد، بنابراین باید امیدوار باشیم که این فقط یک خطای ترجمه از چینی به انگلیسی باشد. Cooler Master ممکن است به این معنی باشد که می تواند موج جدید رایانه های شخصی هوش مصنوعی را مدیریت کند، اما این فقط یک نشانه احمقانه است زیرا هر خمیر مناسب کافی است.

بخونید:  Qualcomm Snapdragon 7+ Gen 2 عملکرد سریعتر، عکاسی بهتر و موارد دیگر را به ارمغان می آورد

جدا از انتقاد اولیه، به نظر می رسد Cooler Master بر اساس ضریب هدایت حرارتی ادعایی خود، خمیر خوبی روی دستان خود دارد. این می تواند به علاقه مندان کمک کند تا گرمای اضافی را از پردازنده خود دور کنند، که می تواند منجر به افزایش ساعت بوست یا اورکلاک دستی پایدارتر شود.

Cooler Master همچنین می‌گوید که این خمیر برای عملکرد در دماهای ۵۰- تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد خوب است، و باعث می‌شود با اورکلاک‌های حرفه‌ای آن را ببینید.

منبع