استریم کنترلر X سطح پایه جدید ریزر با قیمت 150 دلار به فروش می رسد

صفحه کلیدهای میانبر مانند Stream Controller X بیش از یک دهه است که در دسترس هستند. نمونه‌های اولیه مانند نمونه‌های Art Lebedev از فناوری OLED برای شگفت‌انگیز کردن علاقه‌مندان استفاده می‌کردند، اما هزینه زیادی نداشتند و در آن زمان چندان مفید نبودند. با این حال، رونق پخش جریانی به چنین دستگاه هایی روح تازه ای بخشیده است.

دستگاه‌هایی مانند Stream Controller X همه به دنبال افزایش بهره‌وری از طریق ساده‌سازی وظایف معمول هستند. هنگامی که در میانه یک پخش زنده هستید، فشار دادن یک دکمه برای انجام یک عمل بسیار راحت تر از انجام مکرر آن به صورت دستی است. با یک حواس‌پرتی کمتر، پخش‌کننده‌ها می‌توانند زمان بیشتری را صرف تعامل با مخاطبان خود کنند یا بر روی هر چیزی که افراد را وادار می‌کند تا ابتدا با آن‌ها هماهنگ شوند، تمرکز کنند.

ابعاد آن 111 میلی متر در 80.7 میلی متر در 30 میلی متر و وزن آن فقط 146 گرم است. یک کابل جداشدنی USB-A به USB-C آن را به رایانه شخصی ویندوز یا مک شما متصل می کند.

Loupedeck Marketplace خانه صدها مجموعه آماده از عملکردهای اختصاص داده شده برای برنامه ها و برنامه های محبوب از جمله Spotify، Adobe Photoshop، Slack، Microsoft Teams، Twitch، YouTube Music، Philips Hue، Blender، Gimp، و پخش کننده رسانه VLC است. چند نام ببرید آیکون‌های دکمه‌ها نیز کاملاً قابل تنظیم هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند که تم‌های منطبق ایجاد کنند یا از GIF‌های متحرک برای جذابیت بیشتر استفاده کنند.

Razer Stream Controller X از زمان نگارش با قیمت 149.99 دلار در فروشگاه اینترنتی Razer قابل خرید است. اگر به دنبال چیزی با چند زنگ و سوت بیشتر هستید، کنترل‌کننده جریان اصلی Razer دکمه‌ها و شماره‌گیری‌های اضافی را به ترکیب اضافه می‌کند، اما ۲۶۹.۹۹ دلار برای شما بازگردانده است.

بخونید:  کپی های فیزیکی Star Wars Jedi: Survivor نیاز به دانلود دیجیتال دارد



منبع

به طور خلاصه: Razer نسخه مقرون به صرفه تری از مرکز چندوظیفه ای خود را برای استریمرها و سازندگان محتوا معرفی کرده است. Razer Stream Controller X جدید دارای 15 دکمه سوئیچ ال سی دی قابل برنامه ریزی است که در یک هاب مینیمالیستی با پایه مغناطیسی ضد لغزش 50 درجه جداشدنی نصب شده اند. کنترلر Loupedeck را اجرا می کند و امکان دسترسی با یک دکمه به انواع اقدامات از پیش تعریف شده و سفارشی را فراهم می کند که می توانند هر طور که می خواهید با هم ترکیب شوند.