ال‌جی از شما می‌خواهد تلویزیون‌هایش را بخرید و سپس در پلتفرم پخش محتوای داخلی آن مشترک شوید

این طرح با به‌روزرسانی‌های بعدی webOS، سیستم‌عاملی که شرکت می‌گوید بیش از 200 میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان را تامین می‌کند، آغاز می‌شود. مدل خدمات مبتنی بر پلت‌فرم پیشنهادی می‌تواند “به طور مستمر” سود ایجاد کند در حالی که تجارت سخت‌افزاری (تلویزیون) یک بار “فروش و سود” ایجاد می‌کند.

در تلاش بی‌پایان برای رضایت‌بخش کردن نتایج فصلی و انتظارات رو به رشد بازار، شرکت ال‌جی چشم‌انداز جدیدی «جسورانه» دارد تا تجارت تلویزیون خود را وارونه کند. این شرکت می‌خواهد به یک ارائه‌دهنده خدمات رسانه‌ای و سرگرمی تبدیل شود، بنابراین می‌تواند با وادار کردن مشتریان به اشتراک در یک سرویس پخش تلویزیونی دیگر، پول بیشتری را از مشتریان خارج کند.

این شرکت همچنین به دنبال رشد کمی است–افزایش پایگاه کاربر webOS با ارائه سیستم عامل به شرکت های شخص ثالث و مارک های تلویزیون. ال جی می خواهد علاوه بر تلویزیون ها، ThinQ UP را نیز در برنامه های خود قرار دهد. ThinQ UP برندی از لوازم خانگی است که می تواند پس از خرید اولیه، عملکرد خود را بر اساس نیازهای مشتری ارتقا داده و ارتقا دهد.

هدف این شرکت ایجاد یک مدل کسب‌وکار با محوریت «تعامل مشتری» است، که در آن وسایلی که قبلاً در خانه‌های مردم وجود دارند می‌توانند محتوا، خدمات و تبلیغات جدید ارائه دهند. در طی پنج سال، ال‌جی 1 تریلیون KRW (حدود 790 میلیون دلار) برای تقویت «رقابت محتوایی» خود برای کانال‌های LG، یک پلتفرم پخش رایگان مبتنی بر تبلیغات، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

ویلیام چو، مدیر عامل ال‌جی، گفت که ورود این شرکت به تجارت اشتراک بخشی از برنامه‌ای است که تولیدکننده قدیمی تلویزیون را تا سال 2030 به یک شرکت راه‌حل‌های زندگی هوشمند تبدیل می‌کند. با این حال، ال‌جی به احتمال زیاد مجبور خواهد شد که برای این کار مبارزه کند. سهم بازار، زیرا تعداد شرکت هایی که خود را به عنوان مشاغل مبتنی بر اشتراک دوباره اختراع می کنند، در حال افزایش است و مشتریان در حال حاضر از خستگی اشتراک رنج می برند.

بخونید:  محققان درهای پشتی چند دهه را در سیستم های رادیویی رمزگذاری شده مورد استفاده پلیس نمایش می دهند



منبع

علاوه بر این، ال‌جی می‌خواهد اجاره لوازم خانگی و خودروهای خود را که نرخ رشد سالانه 30 درصدی را طی پنج سال گذشته حفظ کرده‌اند، با خدمات و ویژگی‌های بیشتر افزایش دهد. نقشه راه این شرکت همچنین شامل یک تجارت رو به رشد برای قطعات EV، دستگاه های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) است – یک آماده سازی “پیشگیرانه” برای فرصت های آینده در تجارت انرژی.

کف دست: ال جی کره جنوبی در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در جهان است، اما این شرکت همچنان به دنبال سرمایه گذاری های جدید برای افزایش جریان درآمد خود است. جدیدترین ایده آن، کسب و کار قدیمی و پیش پا افتاده لوازم خانگی را به یک ارائه دهنده خدمات مبتنی بر اشتراک تبدیل می کند.