انویدیا پس از تغییر نام غول دفاعی به RTX ممکن است با Raytheon برخورد کند

برخی از شرکت‌های فناوری به شدت از نام‌های مرتبط خود محافظت می‌کنند و دوست دارند علیه هر کسی که جرات نقض IP آنها را داشته باشد، شکایت کنند. جدیدترین اقدام تهاجمی کوپرتینویی شامل تلاش برای علامت تجاری تصاویر اپل واقعی است. همچنین در سال 2020 شکایتی را علیه توسعه‌دهنده اپلیکیشن کوچک و استارت‌آپ تناسب اندام Super Healthy Kids به دلیل ادعای اینکه لوگوی مورد استفاده در برنامه دستور غذای Prepear – گلابی – بر اساس لوگوی اپل است، راه‌اندازی کرد.



منبع

انویدیا ممکن است عجله ای برای مبارزه با RTX نداشته باشد، حداقل هنوز، علیرغم اینکه ارزش بازار 1 تریلیون دلاری آن کمتر از 149 میلیارد دلاری شرکت دفاعی است، احتمالاً به این دلیل که این دو صنعت به قدری از یکدیگر دور شده اند که مردم بعید به نظر می رسند. این دو را با هم مخلوط کنید غول فناوری خاطرنشان می‌کند که Raytheon Technologies/RTX از پردازنده‌های گرافیکی خود در شبیه‌سازی برای طراحی و آزمایش حسگرهای حیاتی قبل از پرواز استفاده می‌کند، بنابراین پیمانکار احتمالاً از استفاده تیم گرین از RTX اطلاع داشته است.

انویدیا برای اولین بار نام RTX را که نشان دهنده قابلیت ردیابی پرتوی یک کارت است، با عرضه کارت های مبتنی بر تورینگ خود در سال 2018 معرفی کرد. این شرکت GeForce RTX 2080 و RTX 2080 Ti را در 20 آگوست 2018 در کنفرانس Gamescom رونمایی کرد. اول اسمش بود

در متن: تقریباً همه خوانندگان این سایت با شنیدن حروف RTX فقط به Nvidia و کارت های GeForce جدیدتر آن فکر می کنند. با این حال، اگر از طرفداران پیمانکاران دفاعی هستید، احتمالاً می دانید که RTX نیز نام جدید Raytheon Technologies است و این می تواند برای Jensen Huang و همکارانش مشکلاتی ایجاد کند.

بخونید:  Google seemingly cancels plans for Nvidia GPU-powered Chromebooks

Raytheon Technologies روز دوشنبه اعلام کرد که نام تجاری خود را به سه حرف RTX تغییر می دهد – همچنین دارای یک وب سایت RTX.com است. این کاملاً غیرمعمول نیست زیرا سهام این شرکت از زمان ادغام با سازنده هوافضا United Technologies Corp در سال 2020 تحت عنوان RTX معامله می شود.

جالب توجه است، همانطور که PC Gamer اشاره می کند، Nvidia یک علامت تجاری برای “RTX” دارد، اما در حال حاضر وضعیت “Opposition Pending” را دارد، به این معنی که یک یا چند شرکت به استفاده شرکت از آن اعتراض دارند و دفتر در حال بررسی این موضوع است. از سال 2020 به این ترتیب بوده است، یعنی زمانی که Raytheon Technologies شروع به استفاده از نام RTX برای سهام خود کرد، بنابراین این احتمال وجود دارد که این دو به هم مرتبط باشند.