اپل iPhone 14 و M2 Mac را به برنامه Self Service Repair اضافه می کند

مطالب مرتبط: اکنون می توانید قطعات تعویض سرفیس را مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید

اگر ترجیح می دهید خودتان اقدام به تعمیر نکنید، اپل گزینه های حرفه ای زیادی برای انتخاب دارد. کوپرتینو دارای یک شبکه جهانی از بیش از 5000 ارائه دهنده خدمات مجاز است که از بیش از 100000 تکنسین فعال از جمله تمام مکان های Best Buy در ایالات متحده پشتیبانی می کند.

اعتبار تصویر: ابزار توسط جوئل رولند، تعمیر توسط Revendo،



منبع

اپل گفت که استفاده از فرآیند پیکربندی سیستم برای تعمیرات آیفون را نیز آسان‌تر کرده است. این ابزار نرم افزاری پس از تعمیر، تضمین می کند که تعمیرات با قطعات اصلی اپل انجام شده است، کار به درستی انجام شده است، و تمام قطعات کالیبره شده اند و همانطور که باید کار می کنند. با حرکت رو به جلو، کاربران دیگر نیازی به تماس با تیم پشتیبانی Self Service Repair برای شروع مرحله نهایی تعمیر نخواهند داشت، اما همچنان در صورت نیاز برای کمک در دسترس خواهند بود.

کسانی که علاقه مند به انجام تعمیرات در خانه هستند می توانند دفترچه راهنما را مستقیماً از اپل بگیرند و برای سفارش قطعات و ابزار به فروشگاه تعمیرات سلف سرویس مراجعه کنند. همانطور که کال در سال گذشته اشاره کرد، انجام این کار ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه شما شود یا ممکن است در مقابل داشتن یک تعمیرکار حرفه ای با در نظر گرفتن هزینه اجاره ابزار، صرفه جویی نشود.

توسعه جدید اعلام شده شامل پشتیبانی از کل سری آیفون 14 و همچنین مک بوک ایر 13 اینچی و مک بوک پرو با سیلیکون M2 است.

بخونید:  اکنون این کار را به این صورت انجام می دهید: مایکروسافت خلاصه بررسی های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به برنامه های فروشگاه اضافه می کند

چه اتفاقی افتاده؟ اپل در حال گسترش برنامه Self Service Repair است تا مدل‌های جدیدتر آیفون و مک را نیز شامل شود. این برنامه، که در اواخر سال 2021 اعلام شد و در بهار سال بعد شروع به کار کرد، راهی را برای کاربرانی که از نظر فنی متمایل هستند، فراهم می‌کند تا قطعات، کتابچه‌ها و ابزارهای اصلی اپل را برای تسهیل تعمیرات در خانه به دست آورند.

Self Service Repair در ابتدا فقط تعداد معدودی از مدل‌های آیفون را پشتیبانی می‌کرد، اما در سال 2022 دامنه آن افزایش یافت و مدل‌های Mac منتخب را نیز شامل شد. در ماه دسامبر، اپل دسترسی خود را به هشت کشور دیگر از جمله فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، سوئد و بریتانیا گسترش داد.