اکنون می توانید قطعات تعویض سرفیس را مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید

مایکروسافت گفت که قطعات تعمیر برای مصرف کنندگانی که از نظر فنی متمایل هستند برای تعمیر خود بدون گارانتی طراحی شده اند. کسانی که به دنبال کمک برای عیب یابی هستند، تشویق می شوند که راهنمای خدمات مایکروسافت را بررسی کنند. DIYers همچنین می توانید هر ابزار قابل اجرا را از iFixit انتخاب کنید. اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در سال 2021 با متخصصان DIY در iFixit به عنوان اولین گام در فرآیند تعمیرات خانگی شراکت کرد.

حق حرکت تعمیرات اخیراً شتاب بیشتری گرفته است. اواخر سال گذشته، نیویورک اولین ایالتی بود که قانون حق تعمیر را امضا کرد. مینه‌سوتا در اوایل سال جاری به مبارزه ملحق شد و کلرادو اخیراً اولین ایالتی بود که قوانین تعمیر مشابهی را برای کشاورزان تصویب کرد تا روی تجهیزات خود کار کنند.

حق تعمیر: مایکروسافت تعمیر دستگاه‌های سرفیس را به تنهایی با استفاده از قطعات اصلی برای افرادی که انجام می‌دهند آسان‌تر می‌کند. غول فناوری ردموند اکنون مجموعه‌ای از قطعات جایگزین را از طریق فروشگاه مایکروسافت در ایالات متحده، کانادا و فرانسه ارائه می‌کند که همچنین از طریق کانال‌های موجود در دسترس فروشندگان تجاری در تمام بازارهای سرفیس هستند.

ارائه‌ها از قطعات اصلی که در طول زمان فرسوده می‌شوند مانند پایه‌های لاستیکی، پایه‌های پایه و باتری‌ها تا اجزای فنی‌تر از جمله دوربین و ماژول‌های Wi-Fi، ماژول‌های حرارتی و صفحه‌نمایش جایگزین را شامل می‌شود. فهرست کاملی از اجزای موجود را می‌توانید در فروشگاه مایکروسافت پیدا کنید.

هنگام خرید یک قطعه جایگزین، مایکروسافت گفت که قطعه و همچنین لوازم جانبی مربوطه مانند پیچ ​​را دریافت خواهید کرد.

بخونید:  OnlyFans می‌خواهد تصویر «سایت محتوای بزرگسالان» را حذف کند، می‌گوید که از لایحه ایمنی آنلاین بریتانیا پشتیبانی می‌کند

اعتبار تصویر: برام ون اوست



منبع

قیمت گذاری برای قطعات خاص کمی بالاست، که به نوعی بسیاری از مزایای برنامه های خود تعمیری را نفی می کند. آیا این فقط من هستم، یا 56.99 دلار برای یک پایه پایه جایگزین برای سرفیس پرو 9 و 22.99 دلار برای مجموعه چهار پایه لاستیکی نوعی شیب دار است؟ موارد دیگری مانند درب SSD جایگزین برای Surface Pro 8 با قیمت 14.99 دلار یا 62.99 دلار برای SSD جدید برای Surface Pro X معقول تر به نظر می رسند. در هر صورت، این چیز خوبی است که اکنون گزینه های تعمیر اضافی وجود دارد.