اگر بخواهید، منوی استارت ویندوز 11 در حال ادغام دائمی پیوند تلفن است

تصویر بزرگ: مایکروسافت واقعاً از شما می خواهد که از Windows Phone Link استفاده کنید. پس از فعال شدن، سریعترین راه برای دسترسی به آن از طریق لیست فرآیندهای در حال اجرا در نوار وظیفه بود. اما اکنون ویندوز در حال آماده شدن برای ادغام مستقیم آن در منوی Start به عنوان یک ویژگی نوار کناری دائمی است.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، شما قادر خواهید بود به اکثر ویژگی های ضروری گوشی خود مستقیماً از منوی Start دسترسی داشته باشید. اینها شامل پیام ها، تماس ها و عکس ها می شود. همچنین می توانید وضعیت باتری و اتصال گوشی خود را بررسی کنید.

مایکروسافت همچنین تجربه “تداوم” را با ادغام جدید تبلیغ می کند، و تاکید می کند که می توانید با آخرین فعالیت های تلفن خود، درست از منوی استارت، از جایی که متوقف کرده اید، ادامه دهید.

این ویژگی در حال حاضر محدود به گوشی های اندرویدی است اما پشتیبانی از Apple iOS در حال انجام است. آنها در مورد جدول زمانی دقیق صحبت می کنند، اما در راه است.

برای شرکت در رویداد امروز، باید Windows 11 Insider Preview Build 22635.3790 یا بالاتر را در کانال بتا اجرا کنید. برنامه Phone Link نیز باید نسخه 1.24052.124.0 یا بالاتر باشد. مایکروسافت می گوید در آینده به کانال های داخلی دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

یک شکایت بزرگ در مورد نسخه‌های جدیدتر ویندوز 11، شلوغی‌هایی است که معرفی کرده‌اند، از جمله آیکون‌های نوار وظیفه جدید که هیچ‌کس آن‌ها را درخواست نکرده و تبلیغات در همه مکان‌های اشتباه (نه اینکه مکان مناسبی برای آنها وجود دارد).

بخونید:  ATI Technologies: Gone But Not Forgotten

یک شکایت بزرگ در مورد نسخه‌های جدیدتر ویندوز 11، شلوغی‌هایی است که معرفی کرده‌اند، از جمله آیکون‌های نوار وظیفه جدید که هیچ‌کس آن‌ها را درخواست نکرده و تبلیغات در همه مکان‌های اشتباه (نه اینکه مکان مناسبی برای آنها وجود دارد). خوشبختانه، برای کسانی که نگران این هستند که این ویژگی منوی Start را در اختیار بگیرد، می توان آن را از طریق Settings > Personalization > Start غیرفعال کرد.

مایکروسافت اخیراً بر افزایش سطح تلفن لینک متمرکز شده است. این هفته، این شرکت یک ویژگی بسیار خوب “اسکن متن” را در برنامه ارائه کرد. این اساسا یک ابزار تشخیص کاراکتر نوری (OCR) است که به کاربران اجازه می دهد متن را از تصاویر موجود در گالری تلفن اندروید خود مستقیماً روی رایانه خود استخراج کنند.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت با Phone Link از راهنمای اپل سرنخ می‌گیرد و هدفش دستیابی به این ارتباط یکپارچه بین macOS و iPhone است. بسیاری از ویژگی‌های گنجانده شده در این ویژگی نیز احتمالاً نتیجه همکاری راحت مایکروسافت و سامسونگ است، زیرا باعث می‌شود تجربه بین ویندوز 11 و دستگاه‌های سامسونگ یکپارچه شود. این شرکت همچنین پشتیبانی از سایر گوشی های اندرویدی و حتی آیفون ها را در سال گذشته گسترش داده است.

منبع