اینتل در حال توسعه ارتقای مقیاس ویدیوی وب مانند Nvidia است، در اینجا نحوه امتحان کردن آن اکنون آورده شده است

به روز رسانی: با افزودن این دستور به ویژگی های کروم می توان آن را در کروم فعال کرد
–enable-features=IntelVpSuperResolution https://t.co/ufssQZVGuY pic.twitter.com/FMsUCirXxo

— Bionic_squash (@SquashBionic) 3 مارس 2023

نسخه اینتل همان هدف را دنبال می کند و به نظر می رسد با طیف مشابهی از جریان های وب سازگار است. برای استفاده از آن، روی میانبر گوگل کروم روی دسکتاپ (یا در کاوشگر فایل اگر روی دسکتاپ شما نیست) کلیک راست کنید، به تب میانبر بروید و دستور «–enable-features=IntelVpSuperResolution» را خارج از نقل قول وارد کنید. در انتهای فیلد Target علامت بزنید. سپس روی OK یا Apply کلیک کنید و کروم را مجددا راه اندازی کنید.

پس از آن، عملکرد باید به طور خودکار کار کند. مانند راه حل انویدیا، منابع پردازنده را مصرف می کند، بنابراین بهتر است هنگام تماشای ویدیو، بازی را اجرا نکنید. چند کاربر نتایجی را از جریان‌های Apex Legends و Bakemonogatari ارسال کردند. در هر دو مورد، ارتقاء دهنده اینتل به طور قابل توجهی تصویر را تمیز می کند. این ثابت می‌کند که روی فیلم‌های سه بعدی بازی و همچنین عناصر دو بعدی مانند متن و انیمیشن HUD به خوبی کار می‌کند، اما باید دید که چگونه محتوای لایو اکشن را مدیریت می‌کند. پردازنده‌های گرافیکی مختلف اینتل ممکن است نتایج متفاوتی ارائه دهند.





منبع

این ویژگی نسبت به نسخه انویدیا که فقط روی پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 3000 و سری 4000 کار می‌کند، از سخت‌افزار بسیار گسترده‌تری پشتیبانی می‌کند. این شرکت قصد دارد در نهایت ارتقاء دهنده ویدیوی خود را به روز کند تا کارت های سری RTX 2000 را نیز شامل شود.