این بازی برای Twitter/X به پایان رسیده است زیرا نینتندو در حذف ادغام از مایکروسافت و سونی پیروی می کند

چه اتفاقی افتاده؟ زمانی بود که کنسول یکپارچه سازی توییتر (RIP) را به عنوان یک ویژگی استاندارد داشت که به کاربران این امکان را می داد تا حساب های خود را پیوند داده و کلیپ های بازی را به طور مستقیم به اشتراک بگذارند، از جمله موارد دیگر. با این حال، در حال حاضر، هیچ یک از سه کنسول نسل فعلی این پشتیبانی را ارائه نمی‌دهند و سوییچ جدیدترین کنسولی است که این پلتفرم را کنار گذاشته است.

نینتندو تصمیم گرفت به پشتیبانی خود پایان دهد

کاربران سوییچ دیگر نمی‌توانند گزینه «پست به توییتر» را هنگام اشتراک‌گذاری از آلبوم در منوی Nintendo Switch انتخاب کنند. امکان پیوند به X در قسمت «پست به رسانه‌های اجتماعی» در تنظیمات کاربر نیز حذف شده است. ادغام ویژه برای Super Smash Bros. Ultimate نیز به پایان رسیده است. Ultimate که به بازیکنان اجازه می‌داد اسکرین‌شات‌ها را مستقیماً در X ارسال کنند.

نینتندو آخرین تولید کننده کنسول X بود که در آوریل 2023 اشتراک گذاری کلیپ را از کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی ویندوز به سرویس رسانه های اجتماعی غیرفعال کرد.

در نوامبر سال گذشته، سونی به دنبال مایکروسافت، ادغام X را از کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و PS4 حذف کرد.

اگرچه هیچ یک از این سه شرکت دلیلی در مورد اینکه چرا ادغام X را کنار گذاشتند، ارائه نکرده اند، اما تقریباً به طور قطع مربوط به سطوح API است که مدت کوتاهی پس از به دست گرفتن ایلان ماسک معرفی شد.

بخونید:  ماموران TSA یک چاقوی "به طرز ماهرانه ای" را در داخل یک لپ تاپ پیدا کردند

سه سطح از API وجود دارد که بالاترین سطح آن “Enterprise” است که دسترسی در سطح کسب و کار را برای مشتریان سازمانی فراهم می کند. از 42000 دلار در ماه شروع می شود. بسیاری از توسعه دهندگانی که از API رایگان استفاده می کردند، سطح رایگان جدید را به دلیل محدودیت استقرار و عملکرد محدود آن بی فایده توصیف کردند.

نینتندو دوستدار خانواده مدت بیشتری نسبت به رقبای خود دوام آورده است، اما آخرین نقطه ممکن بود هفته گذشته زمانی که X رسماً به کاربران اجازه داد تا محتوای گرافیکی و بزرگسالان را بر روی پلتفرم پست کنند تا زمانی که قوانین و شرایط خاصی داشته باشد.

اگرچه X هرگز مردم را از ارسال مطالب بزرگسالان منع نکرده است، کاربرانی که چنین محتوایی را ارسال می کنند اکنون باید عکس ها و ویدیوهای خود را پشت یک هشدار محتوا قرار دهند.

منبع