این نمایشگر 32 اینچی جوهر الکترونیکی روزنامه مورد علاقه شما را با قیمتی روی دیوار قرار می دهد

این محصول با قیمت 2783 یورو (3125 دلار) ارزان نیست، اما باید در نظر داشته باشید که قیمت صفحه نمایش به تنهایی 2300 یورو است. می‌توانید آن را با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر ابر سفارشی کنید و مواردی را تنظیم کنید، مانند اینکه هر چند وقت یک‌بار می‌خواهید صفحه با محتوای جدید به‌روزرسانی شود یا اگر ترجیح می‌دهید، صفحه اول دیگری را بارگیری کنید.

یکی از نوآورترین شرکت‌ها در بازار به اصطلاح نمایشگر کاغذ الکترونیکی E Ink است که دارای پتنت گسترده‌ای مرتبط با فناوری زیربنایی است. با این اوصاف، صفحه‌نمایش‌های چشم‌پسند آن هنوز به یک پدیده اصلی تبدیل نشده‌اند، صرف نظر از اینکه چقدر کارشناسان فناوری برای پوشش دنیا در نمایشگرهای جوهر الکترونیکی بر طبل ضربه می‌زنند. E Ink می‌گوید تا به امروز بیش از 130 میلیون دستگاه فروخته است، اما آنها به اندازه نمایشگرهای LCD یا OLED رایج نیستند.

آینده نگر: طرفداران کتابخوان‌های الکترونیکی قبلاً با مزایای صفحه‌نمایش جوهر الکترونیکی آشنا هستند، صفحه‌نمایش‌های جوهر الکترونیکی که برای چشم‌ها آسان هستند و وقتی تصویری که نمایش می‌دهند ثابت است، به انرژی بسیار کمی نیاز دارند. آنها برای برخی از کاربردها مناسب نیستند، اما علاقه مندان از آنها برای ساختن چیزهایی مانند مانیتورهای تخمیر آبجو، ردیاب های ضربه ای Dungeons & Dragons، مانیتورهای قابل حمل، قاب عکس های دیجیتال و اخیراً روزنامه های دیواری استفاده می کنند. هیچ چیزی شبیه این نیست که صفحه اول نشریه مورد علاقه شما روی یک صفحه بزرگ نمایش داده شود در حالی که قهوه صبح خود را می نوشید – یعنی اگر توانایی پرداخت چنین امتیازی را دارید.

بخونید:  اوبر به دلیل توافق ابری با اوراکل و گوگل، مراکز داده خود را تعطیل می کند

با این حال، این موضوع باعث نمی شود که علاقه مندان به فناوری از بازی با نمایشگرهای جوهر الکترونیکی برای ایجاد دستگاه های مختلف جلوگیری کنند. به عنوان مثال، الکساندر کلوپینگ که خود را معتاد اخبار معرفی می کند، یک اینستالیشن هنری ایجاد کرد که از یک پروژه سرگرمی کوچک چند سالی به محصولی تبدیل شده است که اکنون می توانید آن را بخرید و روی دیوار اتاق نشیمن خود نصب کنید.

کلوپینگ می‌گوید از مکس براون، مهندس گوگل الهام گرفته است که در سال 2020، یک تابلوی نقاشی دیواری را به نمایش گذاشت که صفحه اول نیویورک تایمز را صبح زود به نمایش می‌گذاشت، آن را به PDF تبدیل می‌کرد و آن را روی صفحه نمایش می‌داد. صفحه نمایش تک رنگ 31.2 اینچی تا بتواند آن را در حین نوشیدن فنجان جو بخواند.

برای این منظور، Klöpping با یک شرکت اسلوونیایی به نام Visionect که راه‌حل‌های علامت‌گذاری دیجیتال را برای دفاتر، فرودگاه‌ها، موزه‌ها و هتل‌ها تولید می‌کند، شریک شد. اینها دقیقاً اندازه مورد نیاز بودند – 32 اینچ مورب یا 27.84 × 16.29 × 0.53 اینچ. وزن آنها 18 پوند است و دارای یک پایه VESA در پشت هستند که نصب آنها را با استفاده از یک پایه تلویزیون ساده روی دیوار آسان می کند.

صفحه‌نمایش‌های جوهر الکترونیکی سال‌هاست که وجود دارند، اما بیشتر مردم هیچ‌یک از آن‌ها را در خارج از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی مانند سری Kindle آمازون یا جایگزین‌هایی مانند PineNote و reMarkable ندیده‌اند، که محصولات ویژه‌ای هستند که توسط شرکت‌های کوچک‌تر طراحی شده‌اند. برچسب‌های محصولاتی که در سوپرمارکت محلی شما فروخته می‌شوند نیز ممکن است از نمایشگرهای جوهر الکترونیکی استفاده کنند، به دلیل مصرف کم انرژی و خوانایی عالی.

بخونید:  کنسول بازی Neo Geo در سال 1990 چقدر هزینه داشت؟

در همین حال، ما هنوز شاهد ظهور جدیدترین فناوری نمایشگر رنگی E Ink به روشی معنادار نیستیم. تنها یک سال است که در دسترس است، اما تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که تنها دلیلی که بر روی هیچ دستگاه جدیدی نصب نشده است این است که نمایشگرهای جوهر الکترونیکی گران هستند و ساخت آن در مقیاس بسیار سخت است، به خصوص در اندازه‌های مورب مانند 6 اینچ. و بالاتر.



منبع

به دنبال تکرار نتیجه، کلوپینگ شروع به ساخت “پروژه E Ink” با استفاده از سخت افزار آماده کرد، و کار او به اندازه کافی چشمگیر بود که در Hackernews به اشتراک گذاشته شد. یکی از بنیان‌گذاران جمع‌آوری اخبار هلندی Blendle، پاسخ مثبتی به این اختلاس دید و در نهایت تصمیم گرفت آن را به یک محصول تجاری تبدیل کند.