این کارت PCIe دارای 21 درایو SSD M.2 برای حداکثر 168 ترابایت فضای ذخیره سازی فوق العاده سریع است.

امسال، این شرکت نسخه ارتقا یافته‌ای از دستگاه را عرضه می‌کند که سرعت بیشتر و توانایی جمع کردن فضای ذخیره‌سازی بیشتر در یک کارت افزودنی نسبتاً فشرده را ارائه می‌دهد. به ما گفته می‌شود که این نتیجه تلاش مشترک بین Sabrent و Apex Storage است – شرکتی که بر راه‌حل‌های ذخیره‌سازی NVMe با چگالی بالا برای بارهای کاری حرفه‌ای و سازمانی تمرکز دارد.

تفاوت های داخلی بین Apex X21 Destroyer و Destroyer 2 قدیمی وجود دارد. مهمترین چیز این است که محصول قبلی از کارت RAID استفاده می کرد در حالی که Destroyer جدید از دو سوئیچ PCIe 4.0 استفاده می کند و اگر می خواهید آرایه های RAID را پیکربندی کنید به نرم افزار یا راه حل های سخت افزاری شخص ثالث نیاز دارد.

Sabrent هنوز در حال انجام تست های داخلی برای محصول جدید است و هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت ارائه نکرده است. با قضاوت بر اساس قیمت برد حامل و راکت پلاس 4 SSD، یک Apex X21 کاملا کیت شده احتمالاً 25000 دلار قیمت خواهد داشت.



منبع

سال گذشته، Sabrent یک SSD عجیب و غریب به نام Destroyer 2 را معرفی کرد که در مقایسه با درایو حالت جامد مصرف کننده معمولی شما، بسیار سریع بود. این غول که عمدتاً برای استفاده در ایستگاه کاری طراحی شده است، می تواند با حداکثر 64 ترابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی شود و به سرعت خواندن و نوشتن متوالی در حدود 28000 مگابایت در ثانیه برسد.

Apex X21 Destroyer مجهز به حداکثر 21 حافظه SSD 8 ترابایتی Sabrent Rocket 4 Plus است که یکی از بهترین ابزارهای ذخیره سازی برای علاقه مندان، گیمرها و حرفه ای هایی است که به دیسک های اسکرچ سریع نیاز دارند. این بدان معناست که می‌توانید 168 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را در فضایی که شبیه یک کارت PCIe یک و نیم اسلات است، دریافت کنید. روزی که درایوهای SSD 16 ترابایتی M.2 در دسترس قرار گیرند، می‌توانید 336 ترابایت را در آنجا قرار دهید.

بخونید:  محققان امنیتی آسیب‌پذیری‌های جدی را در چندین شرکت خودروسازی و خودروهای اضطراری پیدا می‌کنند

آینده نگر: اولین SSD های تجاری دارای ظرفیت هایی به اندازه گیگابایت و سرعتی در حدود 50 مگابایت بر ثانیه بودند. امروزه، شرکت‌هایی مانند Sabrent و Apex Storage در حال توسعه درایوهایی هستند که می‌توانند بیش از 100 ترابایت داده را ذخیره کنند و می‌توانند از نظر سرعت با محدودیت‌های فناوری PCIe 4.0 کار کنند.

تفاوت دوم این است که Apex X21 Destroyer نیاز به تامین انرژی خارجی از دو کانکتور برق هشت پین PCIe دارد، در حالی که Destroyer 2 فقط به یک کانکتور شش پین برای کارکردن هشت تیغه SSD نیاز دارد.

همچنین بخوانید: آناتومی یک درایو ذخیره‌سازی: درایوهای حالت جامد

در مورد سرعت Destroyer SSD جدید، آزمایش‌های اولیه Sabrent نشان می‌دهد که می‌تواند به سرعت خواندن و نوشتن متوالی بیش از 31 گیگابایت در ثانیه برسد – تقریباً نزدیک به حداکثر سرعت یک اسلات PCIe 4.0 x16. به طور معمول، برد حامل 2800 دلاری Apex X21 تا 30.5 گیگابایت در ثانیه در خواندن متوالی و 28.5 گیگابایت در ثانیه در نوشتن متوالی رتبه بندی می شود. خواندن و نوشتن تصادفی به ترتیب 7.5 میلیون IOPS و 6.2 میلیون IOPS رتبه بندی شده است، اما Sabrent هنوز هیچ رقمی در این زمینه ارائه نکرده است.