بازی بعدی Valve یک تیرانداز قهرمان به نام Deadlock است که Overwatch، Valorant، DOTA و موارد دیگر را ترکیب می کند.

شایعات: Valve به ندرت بازی های ویدیویی جدیدی منتشر می کند، اما مدتی است که شایعاتی مبنی بر یک عنوان رقابتی جدید از سوی سازندگان Half-Life و DOTA 2 منتشر شده است. تصاویر لو رفته و توضیح مختصری از پروژه نشان می دهد که Valve در حال آماده سازی یک تجربه منحصر به فرد برای ژانرهای قهرمان شوتر و MOBA است.

یک افشاگر معروف که در مورد پروژه‌های Valve گزارش می‌دهد اخیرا اسکرین‌شات‌هایی از یک بازی آنلاین به اشتراک گذاشته است که شایعه می‌شود از سوی این شرکت ارائه می‌شود. این تیرانداز رقابتی که Deadlock نام دارد با عناوین معروفی مانند Overwatch، Valorant و DOTA 2 متعلق به Valve مقایسه شده است.

Gabe Follower Deadlock را به عنوان یک تیرانداز PvP قهرمانانه و سریع توصیف می کند که به بازیکنان اجازه می دهد از آیتم ها و توانایی ها استفاده کنند. اسکرین شات های لو رفته دو شخصیت تایید شده را نشان می دهند. یکی به نام Gray Talon از کمان برای بازی تهاجمی دوربرد استفاده می کند. دیگری، همنام بازی، ترکیبی از نقش های تهاجمی و دفاعی را بر عهده می گیرد.

مسابقات بن بست بر روی یک نقشه بزرگ چهار لاین انجام می شود و شامل عناصر دفاعی برج است که نشان می دهد بازی در بخش های مساوی تیراندازی و MOBA رقابتی خواهد بود. Gabe Follower آن را ترکیبی از Overwatch، Valorant، Smite، Orcs Must Die، Valve's Dota 2 و Team Fortress 2 توصیف می کند.

بخونید:  این معامله مایکروسافت آفیس یک مجوز مادام العمر با قیمت 39 دلار یا دو مجوز به قیمت 59 دلار به شما می دهد

تنظیمات بازی ترکیبی از عناصر استیمپانک و فانتزی است. یک اسکرین شات نوارهای برجسته ای را نشان می دهد که بازیکنان برای حرکت سریع روی نقشه از آن ها استفاده می کنند، مشابه BioShock Infinite. Valve در ابتدا سعی کرد از تم علمی تخیلی مشابه Half-Life و Portal استفاده کند، اما پس از بازخورد داخلی تغییر جهت داد.

بن‌بست ممکن است همان پروژه‌ای باشد که تایلر مک‌ویکر در سال ۲۰۲۲ از آن با نام نئون پرایم یاد کرد. مک ویکر همچنین تایید کرد که آیتم های الهام گرفته از DOTA دارد و گفت که IceFrog، طراح اصلی نام مستعار برای DOTA و DOTA 2، در حال توسعه آنها است.

پروژه فاش شده Valve می تواند با MOBA های منسوخ مانند Epic's Paragon (که توسط یک استودیوی بیرونی در سال 2022 احیا شد) یا Battleborn از Gearbox مقایسه شود. Overwatch و Valorant واضح ترین رقبای آن خواهند بود.

یکی از عناصری که ممکن است Deadlock را متمایز کند، پشتیبانی Valve از حالت های بازی سفارشی و سایر محتوای تولید شده توسط کاربر از طریق رابط بازی و Steam Workshop است. این عنصر خلاق یک ویژگی کلیدی در DOTA 2، Counter-Strike و دیگر عناوین چند نفره این شرکت است. به‌روزرسانی‌های منظم محتوای تولید شده توسط کاربر باعث شده است که Team Fortress 2 – که یک سلف تیراندازهای قهرمان مدرن محسوب می‌شود – با وجود سنش محبوب‌تر از همیشه شده است.

بخونید:  مدیسون اسکوئر گاردن از تشخیص چهره در برابر حریف قانونی استفاده می کند

اگر Deadlock در دسترس عموم قرار گیرد، این اولین عنوان چند نفره اصلی Valve پس از Artifact در سال 2018 خواهد بود که به طرز چشمگیری شکست خورد. از آن زمان، این شرکت به‌روزرسانی‌هایی را برای فرنچایزهای موجود خود منتشر کرده است، مانند بازی نبرد خودکار Dota Underlords، Half-Life: Alyx فقط با واقعیت مجازی، و یک به‌روزرسانی بزرگ برای Counter-Strike: Global Offensive که بازی را به Counter تبدیل کرد. -Strike: تهاجمی جهانی. ضربه 2.

منبع