برادران وارنر دیسکاوری نام HBO را از سرویس استریم “مکس” حذف می کند

Max در سه طبقه ارائه خواهد شد. Max Ad-Lite 9.99 دلار در ماه (یا 99.99 دلار در سال) قیمت دارد و دو استریم همزمان، وضوح 1080p و کیفیت صدای فراگیر 5.1 را ارائه می دهد. با پرداخت 15.99 دلار در ماه (یا 149.99 دلار در سال)، می توانید به Max Ad Free که شامل همه چیز در بسته Lite (منهای تبلیغات) به اضافه 30 بارگیری آفلاین است، افزایش دهید. در همین حال، Max Ultimate Ad Free به شما 19.99 دلار در ماه (یا 199.99 دلار برای یک سال کامل) باز می گرداند و اجازه می دهد تا حداکثر چهار استریم همزمان، تا وضوح 4K، 100 بارگیری آفلاین و کیفیت صدای Dolby Atmos را داشته باشید.

طرح‌های جدید با لایه‌های بدون آگهی و پشتیبانی شده موجود HBO Max مطابقت دارند و مشترکان فعلی حداقل تا شش ماه پس از تغییر به ویژگی‌های طرح موجود دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، نمایه‌ها، سابقه تماشا، تنظیمات و موارد مشابه به‌طور خودکار به Max منتقل می‌شوند.

به طور خلاصه: HBO Max به عنوان بخشی از تلاش برای رقابت بهتر در فضای شلوغ استریم، یک لایه رنگ تازه و یک نام جدید دریافت خواهد کرد. کمپانی برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرده است که از 23 می، HBO Max به سادگی با نام مکس شناخته می شود.

به این ترتیب، Max جدید بیشتر خانواده دوستانه خواهد بود و حتی دارای گزینه پیش فرض پروفایل کودکان و همچنین کنترل های والدین خواهد بود. محتوای HBO همچنان وجود خواهد داشت، فقط آنقدر زیاد تبلیغ نمی شود. آیا این یک اشتباه است؟

بخونید:  رشته های کیهانی مرموز منطقه مرکزی کهکشان راه شیری را پر کرده است



منبع

برادران وارنر دیسکاوری وعده داده است که سرویس جدید به طور میانگین بیش از 40 عنوان و فصل جدید را در هر ماه ارائه خواهد کرد. همچنین به ما گفته شده است که ویژگی های شخصی سازی بیشتری نسبت به HBO Max و تجربه کاربری یکپارچه خواهد داشت.

پیشنهاد جدید نسخه‌های اصلی HBO، فیلم‌های برادران وارنر، نسخه‌های اصلی مکس و محتوای هری پاتر و دنیای دی سی را با مطالبی از Discovery+ ترکیب می‌کند تا از رتبه‌های استریم بالاتری برخوردار شود و به بینندگان ارزش زیادی ارائه دهد.

می‌پرسید چرا این تغییر؟ JB Perrette، رئیس و مدیر عامل پخش جهانی و بازی‌های Warner Bros. Discovery، به Variety گفت که HBO برندی است که بیش از پنج دهه برای ارائه محتوای هیجان‌انگیز و پیشگامانه برای بزرگسالان ساخته شده است. پرت افزود: “اما این دقیقاً جایی نیست که والدین با اشتیاق بیشتر فرزندان خود را رها کنند.”