تعامل کاربر Threads 70٪ کاهش یافته است، اما ویژگی های جدید می تواند جزر و مد را تغییر دهد

اکنون، تصمیم برای پخش زنده در اسرع وقت ممکن است به متا بازگردد. بر اساس برآوردهای Sensor Tower که توسط وال استریت ژورنال استناد شده است، تعداد کاربران فعال روزانه در Threads نسبت به اوج خود در 7 جولای نزدیک به 70 درصد کاهش یافته است.

رئیس متا، مارک زاکربرگ اخیراً گفته است که رشد اولیه Threads از نمودارها خارج شده و بسیار جلوتر از آن چیزی است که آنها انتظار داشتند. زاکربرگ با نگاهی به آینده گفت که تمرکز در بقیه سال بر روی بهبود اصول اولیه پلتفرم و کار بر روی حفظ کاربر خواهد بود.

خط پایین: حداقل بر اساس آخرین داده‌های استفاده از Threads، رقیب جدید خود، گزارش‌های مرگ توییتر بسیار اغراق‌آمیز است. چیزی که به عنوان یک پرتاب داغ شروع شد، قبلاً به طور قابل توجهی سرد شده است، اما آیا متا باید نگران باشد؟

ریچارد هانا، استاد کالج بابسون که در مورد استراتژی رسانه‌های اجتماعی مطالعه می‌کند، به WSJ گفت که حذف Threads نشانه روشنی است که مردم متوجه می‌شوند که نمی‌توانند در مقایسه با سرویس‌های رقیب کار زیادی روی اپلیکیشن انجام دهند.

این شبکه اجتماعی تحت حمایت متا کمی بیش از دو هفته پیش راه اندازی شد و با استقبالی روبرو شد که حتی بدبین ترین مدیران را نیز لبخند می زد. این سرویس توانست بیش از 100 میلیون کاربر را در پنج روز اول جذب کند، علیرغم آنچه که برخی ممکن است آن را راه اندازی زودهنگام و با ویژگی های کمیاب بنامند.

این نشریه همچنین به این واقعیت اشاره کرد که Threads بر روی زیرساخت اینستاگرام ساخته شده است و این پلتفرم ممکن است برای برخی افراد کسل کننده به نظر برسد، اگر بخواهند همان افرادی را که قبلاً در اینستاگرام دنبال می کردند، دنبال کنند.

بخونید:  دانشگاهی که از ChatGPT برای نوشتن ایمیل در مورد تیراندازی در میشیگان استفاده کرد، به دلیل "قضاوت ضعیف" عذرخواهی کرد.

اعتبار تصویر: Azamat E



منبع

یکی دیگر از شرکت های تحلیلی، SimilarWeb، دریافت که میانگین زمان صرف شده برای استفاده از برنامه های اندروید و iOS Threads از 19 دقیقه در روز به تنها چهار دقیقه کاهش یافته است. برای مقایسه، تعداد کاربران فعال روزانه توییتر در حدود 200 میلیون ثابت مانده است، به طوری که کاربر به طور متوسط ​​روزانه نیم ساعت از این سرویس استفاده می کند.

او خاطرنشان کرد: «ما این کتاب بازی را بارها اجرا کرده‌ایم (FB، IG، Stories، Reels، و غیره) و من مطمئن هستم که Threads نیز در مسیر خوبی قرار دارد.

به طور خلاصه، شروع قدرتمند Threads به متا مدتی فرصت داد تا ویژگی های از دست رفته خود را بسازد.