تلویزیون 98 اینچی QLED 4K جدید سامسونگ از 8000 دلار شروع می شود، اما تبلیغات آن را بسیار مقرون به صرفه تر می کند.

این قیمت موثر را به حدود 7500 دلار کاهش می دهد، اما معاملات به همین جا ختم نمی شود. اگر سفارش خود را بین 3 ژوئیه و 23 ژوئیه هنگامی که پنجره پیش‌سفارش باز می‌شود، ثبت کنید، 1000 دلار اضافی پس‌انداز فوری دریافت می‌کنید که مجموع هزینه‌های خود را حدود 6500 دلار می‌کند.

همانطور که گفته شد، این مجموعه خاص سامسونگ از مینی ال ای دی ها استفاده نمی کند، بلکه از ال ای دی هایی با اندازه معمولی با نور پس زمینه Direct Fully Array استفاده می کند. شما همچنین پردازنده عصبی کوانتومی سامسونگ با ارتقاء مقیاس 4K و کوانتوم HDR+، و همچنین فناوری‌های صوتی Dolby Atmos، Object Tracking Sound Lite و Q-Symphony 3.0 را دریافت می‌کنید.

یادداشت ویراستار: سامسونگ برای آخرین تلویزیون 98 اینچی QLED 4K خود، تبلیغاتی را برای رزرو و پیش‌سفارش اعلام کرده است که ممکن است برای برخی جذاب باشد. هر چقدر هم که انداختن یک تلویزیون 98 اینچی در اتاق نشیمن وسوسه انگیز باشد، باید مطمئن شوید که فضای کافی برای قرار دادن آن وجود دارد. سامسونگ حداقل فاصله دید حدود 10 فوت را برای بهترین تجربه توصیه می‌کند و حتی ممکن است برای برخی کمی نزدیک باشد.

تلویزیون 98 اینچی سامی کلاس Q80C QLED 4K قیمت پایه 7999.99 دلار دارد. این دو بزرگتر از TCL 98 اینچی است که اخیراً کاهش یافته است، اگرچه این مدل از انواع مینی LED است. از هم اکنون تا 2 ژوئیه، کسانی که مجموعه جدید سامسونگ را رزرو کنند، 500 دلار اعتبار دریافت می کنند که می تواند برای خرید استفاده شود.

بخونید:  بازی Call of Duty می تواند مهارت های رانندگی شما را بهبود بخشد

صنعت تلویزیون در مدت زمان نسبتاً کوتاهی راه طولانی را پیموده است. خیلی وقت پیش نبود که دستگاه های CRT 19 اینچی معمول بودند و تلویزیون های بزرگ معمولاً 32 تا 36 اینچ بودند.



منبع

سامسونگ همچنین سیستم نوار صدای بی‌سیم Dolby Atmos (مدل Q800C) 5.1.2 کاناله را کاملاً رایگان عرضه خواهد کرد. سیستم 360 وات با یک ساب ووفر 8 اینچی عرضه می شود و به طور معمول به قیمت 1000 دلار به فروش می رسد. شما همچنین تحویل رایگان و نصب در خانه را برای همه چیز دریافت خواهید کرد.

برای جمع‌بندی: شما به قیمت 6500 دلار برای یک تلویزیون 98 اینچی QLED 4K با مشخصات مناسب (اما نه بالای خط) و یک سیستم نوار صوتی قوی، به‌علاوه تحویل و نصب همه چیز در نظر گرفته‌اید. این معامله بدی نیست.