ثبت اختراع در حال تعلیق: اپل می تواند از موارد تاشو صرف نظر کند و مستقیماً به یک آیفون قابل چرخش برسد

مطالب مرتبط: لپ تاپ رول شونده لنوو در فاز مفهومی گیر کرده است

شایان ذکر است که درخواست ثبت اختراع دلیل مستقیمی مبنی بر ورود محصولی با چنین ویژگی هایی نیست. بارها و بارها شاهد ثبت اختراعاتی برای محصولات و ویژگی هایی بوده ایم که هرگز وارد بازار نمی شوند. اغلب، شرکت‌ها حق ثبت اختراع را صرفاً برای جلوگیری از انتشار چیزی بر اساس ایده‌ای که در ابتدا داشتند، حفظ می‌کنند.



منبع

این نمایشگر می‌تواند دارای یک لایه محافظ حاوی شیشه باشد که برای تسهیل حرکت در قسمت قابل چرخش “به صورت موضعی نازک می‌شود”. این پتنت خاطرنشان می‌کند که لایه شیشه می‌تواند برای جلوگیری از تغییر شکل و آسیب پنل در هنگام تماس انگشت کاربر، قلم یا سایر اشیاء خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که سایر سازندگان پیشرو گوشی های هوشمند در حال تکمیل دستگاه هایی با صفحه نمایش تاشو عمودی یا افقی هستند، اطلاعات ثبت اختراع اخیراً منتشر شده نشان می دهد کوپرتینو ممکن است مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. حق اختراع برای «دستگاه‌های الکترونیکی با نمایشگرهای قابل چرخش» که اکتبر گذشته ثبت شد و در 13 ژوئیه منتشر شد، به دستگاهی با صفحه نمایش اشاره می‌کند که می‌توان آن را بین حالتی که در حالت رول نشده قرار دارد و حالت نورد شده برای ذخیره‌سازی حرکت داد.

در آن ویدئو، صفحه نمایش انعطاف پذیر گوشی شروع به نشان دادن خراش هایی در سطح دو در مقیاس سختی Mohs کرد. گوشی‌هایی که دارای شیشه‌های روکش سنتی هستند، مانند گوشی‌هایی که با گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده‌اند، معمولاً خراش‌هایی را در سطح شش و شیارهای عمیق‌تر در سطح هفت نشان می‌دهند. حتی چیزی به معصومیت یک ناخن می تواند در سطح دو خراش دهد.

بخونید:  متا می تواند کاربران را از طریق مرورگرهای درون برنامه ای فیس بوک و اینستاگرام خود ردیابی کند

به طور خلاصه: آیفون بعدی اپل تقریباً دو ماه دیگر باقی مانده است و انتظار می‌رود که از نظر طراحی کلی مشابه باشد، اما این بدان معنا نیست که این شرکت فاکتورهای فرم جایگزین را برای گوشی‌های آینده در نظر نمی‌گیرد.

کامل کردن دوام نمایشگر منعطف یکی از موانع نهایی تولیدکنندگان برای غلبه بر جاده به سمت پذیرش جریان اصلی است (دیگری قیمت است). حتی جدیدترین و بهترین دستگاه‌های تاشو همچنان در این بخش کوتاه می‌آیند همانطور که در ویدیوی اخیر Jerry Rig Everything در Samsung Galaxy Z Fold 4 مشخص شده است.