در اینجا چند دمو جدید جالب برای امتحان در Steam Next Fest، از جمله Rise of the Triad جدید وجود دارد

Justant (تاریخ انتشار: TBA)

The Invincible بر اساس یک رمان کلاسیک علمی تخیلی به همین نام، یک بازی ماجراجویی مبتنی بر داستان است که در آن بازیکنان در حین کاوش در یک سیاره بیگانه اسرارآمیز، یک رمز و راز را کنار هم می گذارند. اگر نسخه نمایشی را از ماه می بازی کرده‌اید، نسخه‌ی نمایشی موجود در جشنواره Steam Next جدید است.

ترفند روح: کارآگاه فانتوم (تاریخ انتشار: 30 ژوئن)

در حالی که بسیاری از دموها فقط تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه، 26 ژوئن، اقیانوس آرام در دسترس خواهند بود، برخی از آنها احتمالاً برای مدت نامحدودی فعال خواهند بود. پخش‌های زنده برنامه‌نویس نیز در بسیاری از صفحات فروشگاه موجود است تا کاربران قبل از دانلود و آزمایش نسخه نمایشی، نگاه خوبی به گیم‌پلی بازی داشته باشند.

این اولین جشنواره عمومی سال 2023 است، اما Valve قبلاً تاریخ هر نمایشگاه نسخه ی نمایشی را برای سال 2023 فاش کرده بود. سایرین در طول تابستان بر روی ژانرهای خاص مانند رمان های بصری یا بازی های استراتژی تمرکز خواهند کرد، در حالی که یک جشنواره عمومی دیگر Next Fest احتمالاً در اوایل اکتبر اجرا خواهد شد. ارائه فرصتی دیگر برای پخش نسخه ی نمایشی که از آن لذت برده اید یا از دست داده اید.

Cart Life یک بازی شبیه‌سازی زندگی برنده جوایز است که بازیکنان را به جای فروشندگان خیابانی قرار می‌دهد که آنها کسب و کار و امور مالی شخصی خود را مدیریت می‌کنند. نسخه کامل”، حاوی محتوای جدید و مکانیک های بازی تغییر یافته است.

بخونید:  سونی با اکراه قراردادی 10 ساله با مایکروسافت امضا کرد تا بازی Call of Duty را در پلی استیشن حفظ کند.

Steam Next Fest امسال بین 19 تا 26 ژوئن اجرا می‌شود و صدها دمو رایگان را برای بازی‌های PC آینده به نمایش می‌گذارد. در زیر مجموعه‌ای از قابل توجه‌ترین آزمایش‌ها وجود دارد، اما خوانندگان علاقه‌مند باید صفحه Next Fest را بررسی کنند، که تعداد زیادی از دموها را بر اساس ژانر دسته‌بندی می‌کند.

Shadow Gambit: The Cursed Crew (تاریخ انتشار: 17 اوت)

این بازی پازل اکشن از توسعه دهندگان Life is Strange بازیکنان را به بالا رفتن از یک برج عظیم می‌رساند در حالی که منابع خود را مدیریت می‌کنند و مسیرهای جایگزین را کاوش می‌کنند که آنها را از طریق بیوم‌های متعدد می‌برد. این عنوان همچنین با استفاده از ویژگی‌های گرافیکی نسل بعدی مانند Lumen و Nanite، نگاهی اولیه به Unreal Engine 5.1 را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

این ریمستر از خالق سری Ace Attorney، بازی ماجراجویی پلیسی فراطبیعی Capcom را برای اولین بار به رایانه شخصی می آورد. بازیکنان یک روح را کنترل می کنند که باید اشیا را دستکاری کند و زمان را معکوس کند تا معمای قتل او را حل کند. نسخه جدید دارای گرافیک و موسیقی بهبود یافته است. پیشرفت از نسخه ی نمایشی به بازی کامل می رسد.

Cart Life (تاریخ انتشار: 2023)

تیراندازی اول شخص کلاسیک پوچ 1995 سالهاست که در Steam در دسترس بوده است، اما این نسخه جدید به عنوان درمان کامل Nightdive را می دهد. ریمستر پشتیبانی از وضوح بالاتر، پشتیبانی فوق عریض، لغزنده FOV، پشتیبانی از کنترلر، نرخ فریم بدون پوشش، کاراکترهای جایگزین بازیابی شده، قسمت جدید و موارد دیگر را اضافه می کند. دمو شامل یک سطح از هر یک از چهار قسمت است.

بخونید:  آیفون اولترا که گران‌تر از پرو مکس است که سال آینده عرضه می‌شود

این نمونه‌برداری به سختی سطح آنچه را که این هفته برای امتحان کردن در دسترس است خراش می‌دهد. Steam Next Fest به عنوان یک جایگزین از راه دور برای رویدادهای نمایشی فیزیکی شروع شد، بنابراین توسعه دهندگان به دنبال بازخورد بازیکنان هستند. هر صفحه فروشگاه را برای پیوند به Discord یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی برای گزارش مشکلات یا پرسیدن سؤال بررسی کنید.



منبع

جدیدترین بازی مخفیانه تاکتیک‌های نوبتی از توسعه‌دهندگان Shadow Tactics: Blades of the Shogun دارای تم‌های ماوراء طبیعی و دزدان دریایی کارائیب است. بازیکنان از بین شخصیت های متعدد انتخاب می کنند تا هر طور که می خواهند با چالش های استراتژیک مقابله کنند. دمو شامل چند ساعت اول بازی است و پیشرفت تا انتشار کامل ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، توسعه دهندگان تایید کردند که نسخه ی نمایشی قابل پخش در Steam Deck است.

شکست ناپذیر (تاریخ انتشار: 2023)

Rise of the Triad: Ludicrous Edition (تاریخ انتشار: 31 جولای)