رئیس یونیتی می‌گوید توسعه‌دهندگان بازی که از کسب درآمد خودداری می‌کنند «احمق‌های اف**پادشاه» هستند.


یک سیب زمینی داغ: کسانی که در سن خاصی هستند ممکن است زمانی را به خاطر بیاورند که خرید یک بازی ویدیویی به معنای پرداخت یکباره برای خرید و لذت بردن از عنوان به طور کامل بود. این روزها، بسیاری از عناوین با قیمت تمام شده با نوعی تراکنش‌های خرد عرضه می‌شوند، با این حال اغلب می‌بینید که توسعه‌دهندگانی که از چنین چیزهایی دوری می‌کنند با تمجید گیمرها تحسین می‌شوند. با این حال، جان ریسیتیلو، مدیر عامل یونیتی، با این دیدگاه موافق نیست. او فکر می‌کند توسعه‌دهندگانی که از کسب درآمد استقبال نمی‌کنند «احمق‌های اف**پادشاه» هستند.

در مصاحبه ای با PocketGamer.biz که عمدتاً بر روی ادغام آینده Unity و IronSource تمرکز دارد، حرکتی که بیش از 200 نفر شغل خود را از دست خواهند داد، از Riccitiello در مورد توسعه دهندگانی پرسیده می شود که از پیاده سازی درآمدزایی در بازی های خود عقب نشینی می کنند.

او گفت: «فراری و برخی دیگر از خودروسازان پیشرفته هنوز از چاقوهای سفالی و حکاکی استفاده می کنند. “این بخش بسیار کوچکی از صنعت بازی است که به این روش کار می کند، و برخی از این افراد افراد مورد علاقه من در جهان برای مبارزه با آنها هستند – آنها زیباترین، خالص ترین و باهوش ترین افراد هستند. آنها همچنین برخی از افراد هستند. بزرگترین احمق های شاه.»

Riccitiello سپس در مورد شکاف بین آن دسته از توسعه دهندگان صحبت می کند که “به طور انبوه می پذیرند که چگونه بفهمند چه چیزی باعث موفقیت یک محصول می شود” و کسانی که جنبه پول سازی کارها را به دیگران، مانند تبلیغات گران، واگذار می کنند.

بخونید:  Famed theoretical physicist plays down extinction fears caused by "glorified tape recorder" AI systems

همانطور که می توانید تصور کنید، Riccitiello در حال حاضر در توییتر ترند است.

همانطور که در Star Wars Battlefront II و UFC 4 شاهد بودیم، در حالی که ریزتراکنش ها / لوت باکس ها / تبلیغات درون بازی در عناوین با قیمت تمام شده همیشه بحث برانگیز خواهند بود، چنین چیزهایی به طور کلی در بازار موبایل رایگان پذیرفته شده است. و اینجاست که برخی می گویند Riccitiello نکته ای دارد. Diablo Immortal به خاطر مدل ریز تراکنش های تهاجمی اش که به بازیکنان اجازه می دهد صدها هزار دلار برای به حداکثر رساندن یک شخصیت خرج کنند مورد انتقاد قرار گرفته است. و با این حال، علیرغم اینکه بدترین بازی تاریخ متاکریتیک به همین دلیل است، بازی بلیزارد در ماه اول انتشار 50 میلیون دلار فروش داشت.

Riccitiello گفت: “من دیده ام که بازی های بزرگ شکست خورده اند، زیرا آنها حلقه اجبار خود را به دو دقیقه تنظیم کردند، زمانی که باید یک ساعت می شد.” “گاهی اوقات، شما حتی متوجه تفاوت محصول بین یک موفقیت عظیم و شکست بزرگ نمی‌شوید، اما برای این تنظیم و کاری که با نرخ فرسودگی انجام می‌دهد. توسعه‌دهنده‌ای در این سیاره وجود ندارد که این دانش را نخواهد. “

بخونید:  Microsoft pushes Copilot AI to Windows and Office as soon as next week

جای تعجب است که Riccitiello تصمیم گرفت در پی ادغام Unity نظرات جنجالی را پخش کند. IronSource علاوه بر کارهایی که هزینه دارد، به دلیل ایجاد InstallCore، یک پلت فرم نصب و توزیع محتوا که یک نصب کننده بدافزار محبوب است، شهرت دارد. با این حال، تصور اینکه رئیس سابق EA به آن اهمیت دهد، سخت است.

اعتبار مستدل: TechCrunch





منبع