سوالات طولانی در مورد وسایل نقلیه الکتریکی؟ قبل از خرید امتحان کنید

اعتبار تصویر: گروه موتور هیوندای



منبع

در میان کسانی که یک خودروی برقی اجاره کرده‌اند، 64 درصد گفته‌اند که بر اساس تجربه اجاره‌ای خود به خرید آن فکر می‌کنند.

نزدیک به 80 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نگرانی خود را در مورد اضطراب برد ابراز کردند و 43 درصد معتقد بودند که به احتمال زیاد به کمک های کنار جاده ای با خودروهای برقی در مقایسه با خودروهای مبتنی بر احتراق داخلی نیاز دارند. علاوه بر این، 63 درصد از نظرسنجی‌کنندگان فکر می‌کردند که هزینه‌های تعمیر و نگهداری با خودروهای برقی بیشتر از خودروهای بنزینی است. تقریباً یک نفر از هر پنج شرکت‌کننده در نظرسنجی گفته‌اند که ترجیح می‌دهند یک وسیله نقلیه گازسوز را به جای خودروی برقی اجاره کنند، بدون در نظر گرفتن قیمت.

علاوه بر پاسخ به برخی از سوالات عمیق‌تر، اجاره خودروی الکتریکی می‌تواند به رانندگان کمک کند تا با انتظاراتی که از داشتن یک وسیله نقلیه الکتریکی ناشی می‌شود، مانند نحوه پیدا کردن ایستگاه‌های شارژ و نحوه پرداخت هزینه شارژ با استفاده از یک برنامه، آشنا شوند. بیش از 60 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اگر فردا یک خودروی برقی را اجاره کنند، نمی دانند چگونه یک ماشین برقی را شارژ کنند.

تصویر بزرگ: فروش خودروهای برقی در ایالات متحده در حال افزایش است، اما سوالاتی برای بسیاری از خریداران احتمالی وجود دارد. اضطراب برد همچنان یک نگرانی اصلی است، در حالی که دیگران ممکن است تعجب کنند که چگونه یک EV از نظر تعمیر و نگهداری و قابلیت اطمینان در برابر یک وسیله نقلیه سنتی گازسوز قرار می گیرد.

بخونید:  Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer Benchmark

هرگز زمان بهتری برای اجاره خودرو الکتریکی وجود نداشته است. آژانس‌های اجاره به طور فزاینده‌ای ناوگان خود را گسترش می‌دهند تا خودروها و کامیون‌های تمام برقی بیشتری را شامل شود. طبق اطلاعات Modor Intelligence، انتظار می رود صنعت اجاره خودروهای برقی تا سال 2027 به 20.4 میلیارد دلار افزایش یابد.

یکی از راه‌های کسب تجربه دست اول با یک EV این است که قبل از خرید آن را امتحان کنید. راه‌اندازی یک تست درایو با یک نمایندگی خودرو می‌تواند دردسرساز باشد و مواجهه با فروشندگان تهاجمی لذت‌بخش نیست، به همین دلیل است که برخی از خریداران برای زمان صندلی‌های خودروهای برقی به آژانس‌های اجاره مراجعه می‌کنند.

بر اساس یک نظرسنجی اخیر از Verra Mobility، 78 درصد از آمریکایی‌ها گفته‌اند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها قبل از شروع خرید، یک خودروی الکتریکی اجاره می‌کنند.