سوزان وویچیکی، مدیرعامل یوتیوب پس از 9 سال استعفا داد

Wojcicki در همان روزهای اولیه به گوگل پیوست. در واقع، او به سرگئی برین و لری پیج، بنیانگذاران، اجازه داد تا دفتر خود را در گاراژ او راه اندازی کنند. حساب ها متفاوت است، اما اکثر آنها موافقند که او در نهایت جزو 20 نفر اول استخدام شده توسط گوگل بود.

در کوتاه مدت، وویچیکی به موهان در انتقال قدرت کمک خواهد کرد. در بلندمدت، او موافقت کرده است که در یک نقش مشاور در سراسر Alphabet و Google خدمت کند. او گفت که این به او این امکان را می دهد که بر اساس تجربه چندین ساله خود در سراسر مجموعه شرکت های آلفابت راهنمایی ارائه دهد.

او افزود: «این مهیج، معنادار و همه‌گیر بوده است.

اکنون در سن 54 سالگی، Wojcicki تصمیم گرفته است عقب نشینی کند و فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز کند که بر خانواده، سلامتی و پروژه های شخصی متمرکز است که او به آنها علاقه دارد.

چه اتفاقی افتاده؟ سوزان وویچیکی پس از 9 سال مدیریت و نزدیک به 25 سال حضور در گوگل از سمت مدیرعاملی یوتیوب کناره گیری می کند. در یادداشتی که برای کارمندان یوتیوب فرستاده شد، وویچیکی درباره حرفه خود در گوگل و کلاه‌های زیادی که بر سر داشته است، از جمله مدیریت بازاریابی، ایجاد مشارکت در جستجوی تصویر گوگل، کار بر روی خریدهای DoubleClick و YouTube، خدمت به عنوان SVP آگهی‌ها، که برای اولین بار در گوگل پیشرو است، توضیح داد. جستجوی کتاب و ویدیو و اخیراً اجرای YouTube. او همچنین به پیشروی استفاده منظم از Google Doodles کمک کرد.

بخونید:  Watch Samsung unveil the Galaxy Z Fold 5 and new Galaxy Flip today at 7am ET

با حرکت رو به جلو، نیل موهان به عنوان رئیس جدید یوتیوب خدمت خواهد کرد. موهان در سال 2007 به عنوان بخشی از خرید DoubleClick به Google پیوست و در سال 2015 سمت مدیر محصول YouTube را پذیرفت. او در برخی از بزرگترین محصولات YouTube در سال های اخیر از جمله YouTube TV، YouTube Premium و YouTube Music نقش مهمی ایفا کرده است.

اعتبار تصویر: صدراعظم نخست وزیر



منبع Wojcicki گفت که در حال حاضر زمان فوق العاده مهمی برای گوگل است – زمانی که او را به یاد روزهای قبلی پر از فرصت های بزرگ، محصولات و نوآوری های فن آوری باورنکردنی و بی توجهی سالم به غیرممکن ها می اندازد. او مطمئن است که با کشتیرانی موهان، یوتیوب به طور کلی در دستان خوبی است.