طبق گزارش ها، اپل از فناوری باتری انباشته شده در سری آیفون 15 استفاده کرده است

گرما همچنین در یک باتری انباشته در مقابل باتری زخمی به طور یکنواخت‌تر توزیع می‌شود و در نتیجه اتلاف گرما بهتر و طول عمر بیشتر می‌شود.

تصویر بزرگ: شایعه‌ای که برای اولین بار در اوایل ماه جاری منتشر شد، حاکی از آن بود که آیفون 15 اپل می‌تواند با باتری‌های بزرگ‌تر عرضه شود. اکنون، ما ایده بهتری از فناوری ای داریم که ممکن است اپل برای تحقق بخشیدن به آن استفاده کند.

RGcloudS نیز ادعاها شواهدی از شارژرهای 40 واتی سیمی و 20 واتی MagSafe دیده شده است، اما مشخص نیست که آیا آنها برای آیفون 15 یا شاید آیفون 16 سال آینده هستند.

اعتبار تصویر: باتری توسط فرانکی، شارژ توسط Pontus Wellgraf





منبع

باتری های انباشته به دلیل توان خروجی بالا، قابلیت شارژ سریع و چگالی انرژی استثنایی به طور گسترده در خودروهای الکتریکی استفاده می شوند. برنامه های کاربردی انرژی های تجدیدپذیر نیز مانند دستگاه های پزشکی خاص از این فناوری استفاده می کنند. همچنین می‌توانید باتری‌های انباشته شده را در محصولات منتخب هوانوردی و هوافضا پیدا کنید.

کاربر توییتر RGcloudS در یک پست اخیر در مورد گلکسی اس 24 پلاس و اس 24 اولترا سامسونگ گفت که کل سری آیفون 15 اپل از فناوری باتری انباشته برای افزایش تراکم انرژی استفاده می کند. همانطور که MacRumors تاکید می کند، سلول های باتری انباشته شده از تکنیکی به نام لایه بندی استفاده می کنند که منجر به استفاده بهتر از فضا می شود و در نهایت راه را برای ظرفیت های بالاتر هموار می کند.

بخونید:  هوش مصنوعی چت بات بینگ مایکروسافت در معرض انواع مختلفی از حملات "تزریق فوری" است.

همراه با پردازنده‌های کارآمدتر (تا A17 Bionic SoC در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max)، گوشی‌های بعدی اپل می‌توانند با افزایش عمر باتری قابل توجهی عرضه شوند.

یک شایعه جداگانه از اوایل این ماه ادعا کرد که آیفون های ورودی اپل دارای باتری های قابل توجهی بزرگتر خواهند بود و به نظر می رسد ادعاهای RGcloudS در همین راستا باشد. ظرفیت باتری های حجیم شده به شرح زیر است:

  • آیفون 15: 3877 میلی آمپر ساعت (18 درصد افزایش)
  • آیفون 15 پلاس: 4912 میلی آمپر ساعت (13.6 درصد افزایش)
  • آیفون 15 پرو: 3650 میلی آمپر ساعت (14.1 درصد افزایش)
  • آیفون 15 پرو مکس: 4852 میلی آمپر ساعت (10.9 درصد افزایش)

شایان ذکر است که RGcloudS بیشتر به نشت و شایعات اندرویدی می پردازد. به این ترتیب، سابقه کاربر برای محصولات اپل نامشخص است، به این معنی که باید آن را با یک دانه نمک مصرف کنید.