طرح خانواده YouTube Premium ماهانه 5 دلار افزایش قیمت دریافت می‌کند

قابل ذکر است که هزینه یک طرح مجزای YouTube Premium بدون تغییر در 11.99 دلار در ماه باقی می‌ماند و همچنان برای کاربران سنگین YouTube که از تبلیغات بیزار هستند، ارزش مناسبی دارد.

یوتیوب اخیراً آزمایشی بحث‌برانگیز انجام داد که پخش ویدیوی 4K را برای مشترکین Premium محدود کرد. احتمالاً به خوبی پیش نرفت زیرا پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو در اوایل این هفته به پایان رسید.

گرینبرگ اضافه کرد که تعدیل قیمت بر کاربران ایالات متحده، کانادا، ژاپن، بریتانیا، برزیل، اندونزی، ترکیه و آرژانتین تأثیر خواهد گذاشت.

به طور خلاصه: YouTube Premium برای خانواده‌ها در حال افزایش قیمت است که این سرویس را با نام خود مطابقت می‌دهد. طرح خانواده YouTube Premium اکنون 22.99 دلار در ماه برای مشترکین جدید دارد که از نرخ قبلی 17.99 دلار بیشتر است. اشتراک، تجربه YouTube و YouTube Music بدون آگهی را برای دارنده حساب اصلی و حداکثر پنج عضو دیگر خانواده در همان خانواده ارائه می‌کند.

اعتبار تصویر: Adam Fejes



منبع

YouTube برای نشان دادن قدردانی خود از وفاداری کاربران، به برخی از مشترکین قدیمی Premium اجازه می دهد تا نرخ فعلی خود را برای چند ماه دیگر حفظ کنند. اعضای منتخب تا آوریل 2023 شاهد افزایش قیمت نخواهند بود. مثل همیشه، اعضا این امکان را دارند که عضویت خود را در هر زمانی متوقف یا لغو کنند.

گوگل یک صفحه پشتیبانی منتشر کرده است که در آن اعضا می توانند بازخورد خود را درباره قیمت به روز شده به اشتراک بگذارند. جالب است که یادداشتی در صفحه نشان می‌دهد که آن‌ها حجم تماس بالایی را تجربه می‌کنند و انتظار بیشتری از زمان انتظار معمول دارند. علاوه بر این، کاربران پاسخ‌های فردی به پیام‌های خود را دریافت نمی‌کنند، اما Google تضمین می‌کند که تمام بازخوردها و نظرات شنیده می‌شود.

بخونید:  Which game did he port to Windows 95 during his tenure?

مارنی گرینبرگ، سخنگوی یوتیوب به The Verge گفت که آنها این تصمیمات را ساده نمی‌گیرند و می‌دانند که چقدر ممکن است برای اعضا سخت باشد. گرینبرگ افزود که قیمت جدید نشان دهنده ارزش کامل YouTube Premium است و به آنها امکان می دهد ویژگی های اضافی را توسعه دهند و به حمایت از سازندگان و هنرمندانی که اعضا تماشا می کنند و گوش می دهند ادامه دهند.

این امتیاز علاوه بر این، بارگیری را برای مشاهده و گوش دادن آفلاین و همچنین پخش پس‌زمینه فعال می‌کند تا بتوانید هنگام تعامل با سایر برنامه‌ها یا زمانی که صفحه‌تان قفل است از آن استفاده کنید.