فروش دستی Playdate به 53000 دستگاه در سال اول پربار رسید


تصویر بزرگ: یک سال از زمانی که Panic شروع به ارسال کنسول بازی دستی عجیب و غریب خود Playdate برای حامیان اولیه کرد می گذرد و تجارت در حال رونق است. تا به امروز، Panic 53142 دستگاه فروخته است، اما اگر کمبود زنجیره تامین نبود که برخی از زمان‌های فروش را تا یک سال کاهش می‌داد، می‌توانست بسیار بیشتر از این رقم باشد. اکنون که این زمان‌ها در حال کوتاه شدن است و زمان‌های انتظار برای Playdates جدید سفارش‌داده شده کاهش می‌یابد، Panic منتظر سال دوم بهتری است.

وقتی Panic پنجره پیش‌سفارش را در 29 ژوئیه 2021 باز کرد، کاملاً مطمئن نبودند که چه انتظاری داشته باشند. این استارت آپ در ابتدا قصد داشت 20000 دستگاه بسازد، اما مطمئن نبود که بتواند آن گوشی ها را به موقع بفروشد. در کمال تعجب همه، 20000 واحد اول در کمتر از 20 دقیقه برداشته شدند.

گرگ مالتیک، سرپرست پروژه Playdate، با نگاهی به سالگرد ارسال یک ساله، گفت که وقتی شروع به طراحی محصولی عجیب و غریب مانند Playdate کردند، نمی‌دانستند که چقدر مخاطبان برای محصول عجیب و غریبی مانند Playdate خواهند بود.

هنوز زمان انتظار قابل توجهی در هنگام سفارش Playdate جدید وجود دارد. Panic گفت تا به امروز 27000 عدد از کل Playdates پیش‌سفارش‌شده خود را ارسال کرده است و انتظار نمی‌رود که واحدهای تازه سفارش‌داده‌شده تا اواخر سال 2023 ارسال شوند. بازارهای شخص ثالث همیشه یک گزینه هستند، اما انتظار می‌رود که قیمت خرده‌فروشی‌های جدید را تقریباً دوبرابر قیمت بپردازند. ، مدل باز نشده.

ماه گذشته، این استارت آپ اعلام کرد که هزینه دستگاه دستی خود را 20 دلار افزایش می دهد. این تغییر قیمت در 7 آوریل اعمال شد. با 199 دلار، خود کنسول، یک کابل زرد USB-C به USB-A و بیش از 20 بازی را دریافت می کنید. باندلی که شامل یک جلد کنسول است را می توان با قیمت 219 دلار تهیه کرد.

بخونید:  یک کانال تلگرامی ممکن است خدمات swatting را با صدها مورد گزارش شده در سراسر ایالات متحده ارائه دهد.

محدودیت سفارش دو سیستم برای هر نفر وجود دارد، و شما باید یک سپرده کامل برای مطالبه مبلغ خود بپردازید، اگرچه می توانید در هر زمان برای بازپرداخت آن را لغو کنید. در اوایل این ماه، Panic پنج بازی جدید از جمله Gravity Express، Sparrow Solitaire و Life’s Too Short را به کاتالوگ خود اضافه کرد.



منبع