لاجیتک در حال تجمیع برخی از برندهای فرعی خود در زیر چتر لاجیتک G است


به طور خلاصه: لاجیتک در طول سال ها چندین برند را به خانواده لوازم جانبی و لوازم جانبی خود اضافه کرده است. اکنون، تعدادی از آنها تحت برند گسترده‌تر محصولات بازی Logitech G گرد هم می‌آیند.

لاجیتک در سال 2017، سازنده پیشرو هدست Astro Gaming را به مبلغ 85 میلیون دلار به صورت نقدی خریداری کرد تا بتواند به گیمرهای کنسولی خدمات بهتری ارائه دهد. Astro از سال 2006 وجود داشته است و در سال 2011 توسط Skullcandy خریداری شد و تا زمانی که لاجیتک شروع به کار کرد باقی ماند.

کمی بیش از یک سال بعد، لاجیتک Blue Microphones را به قیمت تقریبی 117 میلیون دلار به صورت نقدی به صندوق خود اضافه کرد. Blue Microphones در سال 1995 توسط Skipper Wise و Martins Saulespurens تأسیس شد و در میکروفون، هدفون و لوازم جانبی برای نوازندگان، گیمرها، YouTubers، پادکست‌ها و استریمرها تخصص داشت.

در ویدئویی که اخیراً در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، اوجش دسای، مدیر کل لاجیتک جی گفت Astro Gaming، Blue و Logitech for Creators همگی در زیر پرچم Logitech G گرد هم می آیند. پس دقیقا به چه معناست؟

دسای گفت که همه محصولات این خطوط، هرچند با یکپارچگی عمیق تر، باقی خواهند ماند. به طور خلاصه، محصولات در سراسر این مارک های فرعی در یک مکان قابل تنظیم خواهند بود (احتمالاً نرم افزار G Hub لاجیتک).

بخونید:  New Alone in the Dark با بازی دیوید هاربر و جودی کامر در ماه اکتبر عرضه می شود، پیش درآمد اکنون در Steam رایگان است.

لاجیتک در پرسش و پاسخ بعدی در Reddit گفت که نام تجاری Astro ادامه خواهد داشت. آنها همچنین برند Yeti میکروفون های آبی را حفظ می کنند، اما نام آبی اکنون برای توصیف فناوری های آنها (مانند فیلترهای صوتی آبی در هدست های انتخابی Logitech G) استفاده خواهد شد. نام تجاری Logitech for Creators به ​​Logitech G منحل خواهد شد.

پشتیبانی از محصولات مارک دار همچنان از طریق پورتال پشتیبانی اختصاصی لاجیتک در دسترس خواهد بود. این ادغام همچنین تأثیری بر ضمانت‌های موجود نخواهد داشت و کاربران همچنان می‌توانند قطعات جایگزینی برای تجهیزات موجود دریافت کنند. برنامه‌های وابسته و حمایت مالی در Logitech G قرار می‌گیرند، بنابراین اگر این مورد در مورد شما صدق می‌کند، بهتر است برای اطلاعات بیشتر با نماینده خود تماس بگیرید.

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی فردی نیز در حال ادغام هستند و این اتفاق در ۷ جولای رخ خواهد داد.

اعتبار تصویر: هیدن دینگمن، IDC





منبع