مارک زاکربرگ و ایلان ماسک قرار نیست با هم دعوا کنند (اما اگر این کار را می کردند، زاک ماسک را شکست می داد)


خط پایین: در اینجا یکی است که من در کارت یکنوع بازی شبیه لوتوم این هفته نداشتم – یک مسابقه احتمالی در قفس بین دو نفر از شناخته شده ترین شخصیت های فناوری. تقریباً مطمئناً هرگز اتفاق نخواهد افتاد، اما فکر کردن به این موضوع که در صورت وقوع چه اتفاقی می‌افتد، جالب است.

ایلان ماسک، رئیس تسلا و اسپیس ایکس گفت در توییتی که اخیراً منتشر کرده، گفته است که «برای یک مسابقه در قفس آماده است [with Meta’s Mark Zuckerberg] به گفته The Verge، زاک در اینستاگرام با اسکرین شات از توییت ماسک و زیرنویس “Send Me Location” که اشاره ای به خابیب نورماگومدوف قهرمان سابق UFC و دشمنی او با کانر مک گرگور است، پاسخ داد.

ماسک بعداً با “Vegas Octagon” پاسخ داد. ماسک سپس گفت که او یک حرکت عالی به نام The Walrus دارد که در آن فقط بالای حریف خود دراز می کشد و هیچ کاری انجام نمی دهد.

در این مرحله همه چیز سرگرم کننده و بازی است و احتمالاً نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. اما اگر قرار بود ستارگان دقیقاً هم‌تراز شوند و این دو در رقابت رودرروی خود را بیابند، چطور ممکن است انجام شود؟

هیچ یک از این دو مرد دقیقاً مرغ بهاری نیستند. زاکربرگ به تازگی تولد 39 سالگی خود را جشن گرفت و ماسک اواخر این ماه 52 ساله می شود. علاوه بر این، رئیس متا در سال 2022 تمرینات خود را در رشته های جیو جیتسو برزیلی و هنرهای رزمی ترکیبی آغاز کرد. او همچنین در یک رویداد UFC در ماه اکتبر شرکت کرد و با همسرش و رئیس UFC دانا وایت در کنار قفس نشست.

بخونید:  یوبی‌سافت اکنون می‌گوید اکانت‌های غیرفعال را با بازی‌های خریداری‌شده حذف نخواهد کرد

همین ماه گذشته، او مدال های طلا و نقره مسابقات BJJ را در شهر ردوود، کالیفرنیا به دست آورد.

تا آنجا که ما می دانیم، ماسک هیچ تمرین رسمی زیر کمربند خود ندارد. با فاکتورگیری در تمرینات و سن به تنهایی، باید در مسابقات گراپلینگ یا MMA برتری را به زاکربرگ بدهیم. اندازه خیلی مهم نیست، به خصوص زمانی که حریف شما در حال تمرین بوده است.

باز هم، به احتمال زیاد هیچ چیز بین این دو محقق نخواهد شد. اما اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً یک نمایش است و اگر درست انجام شود، می‌تواند پول زیادی برای امور خیریه جمع‌آوری کند.





منبع